vrijdag 7 september 2007

Zonder ondergoed de deur uit

Het moet niet gekker worden. Ik las zojuist op een erotiekforum (ja, die lees ik soms wel eens)iets over geen ondergoed dragen onder je kleding. En dan ging het over een rok ook nog. Ik heb nooit bij zoiets stilgestaan. Het idee is nooit bij me opgekomen. Ik kan me wel voorstellen dat het zowel opwindend als spannend is om te doen. Waar zou ik zoiets doen? Als ik boodschappen ga doen bij Albert Heijn? En het dan even vergeten zijn als ik een pak koekjes uit het onderste vak moet pakken? Wat zou ik een boei krijgen als ik betrapt werd. Of als ik met de trein op pad ga met over elkaar geslagen benen tegenover niks vermoedende medereizigers? Of in een restaurant als ik met mijn vriend uit eten ga? En dan onder tafel stieken even wijdbeens gaan zitten, goed oplettend dat de andere gasten niks merken? Op de fiets misschien? En dan met de opwaaiende wind angstvallig mijn rok tussen mijn benen gedrukt houden? Thuis om mijn vriendje te verrassen, oké, maar buitenshuis? Toch intrigeert het me. En daarom schrijf ik er hier ook even over. Het idee roept een dusdanig ondeugend gevoel bij me op, dat het me verbaast dat ik nooit eerder aan zoiets gedacht heb. Ik zal er eens stiekempjes over nadenken waar ik zoiets zou kunnen doen. Zou ik een kort strak rokje moeten dragen of een wijd vallend zomerjurkje? In ieder geval zou ik mezelf eerst goed verzorgen van onder, want ik moet er wel zelfvertrouwen bij hebben. Nee, ik denk niet dat ik het ooit ergens zou durven. Maar dat is nog iets anders dan het niet willen... foei toch.

"Mijn benen"

Wat denk je? Draag ik hier iets onder? Tuurlijk wel, een degelijke damesslip. Maar dat was niet voor lang toen deze foto door mijn opgewonden vriend werd genomen... eerst werd de foto genomen en daarna ik, haha.

1 opmerking:

  1. Kijk naar het filmpje wat je hierboven hebt geplaatst...dan weet je hoe lekker en opwindend het kan zijn zonder slip in het openbaar...

    Vond je verhaal op Eropodium lekker om te lezen.

    Doorgaan je hebt talent voor erotische verhalen

    dikke kus Jack

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...