vrijdag 14 september 2007

Mijmering op de vrijdagmiddag

Ik kwam vanmiddag van mijn werk terug en ik ben met een glas wijn in een luie stoel gaan hangen. Schoenen uitgeschopt, benen op de salontafel. Heerlijk, het weekend staat weer voor de deur. De vermoeidheid van de week geeft me een weeïg gevoel. Mijn verstand staat helemaal op nul. Ik heb een licht gevoel van geilheid over me. Ik laat mijn gedachten de vrije loop. Ik neem me voor om eens fijn te gaan fantaseren over John, die buurtgenoot van me, die me altijd opnieuw de kriebels bezorgt als ik hem zie. Ik ken zijn vrouw Els goed (in het echt). We spreken elkaar regelmatig als we elkaar tegenkomen tijdens het boodschappen doen, of op straat. Af en toe drinken we ook koffie samen, achter in de tuin als het lekker weer is. Ze is een mooie aantrekkelijke vrouw, maar dat kan ook niet anders, want ik denk dat John keus genoeg had. Ze weet niet wat ik voor John voel en dat zal ik haar ook nooit vertellen. John weet het overigens zelf ook niet.

Nu mijn fantasie: Ik stel me voor dat ze een feestje hebben vanavond. Ik ben ook uitgenodigd, want Els is jarig. Ik ga er al wat vroeger naar toe om te helpen met koffie zetten enzo. Die behulpzaamheid zit er van nature in bij me. Els, John en ik zetten wat extra stoelen in de huiskamer, we schuiven wat met de tafel en we zetten overal kaarsjes. Intussen keuvelen we wat over koetjes en kalfjes. Ik voel me prettig bij Johns aanwezigheid. Als we klaar zijn gaan we even zitten. Er valt een stilte. Om de stilte te breken zeg ik: "zal ik even in de keuken koffie gaan zetten?" En zonder het antwoord af te wachten loop ik naar de keuken en trek de deur achter me half dicht. Ik rommel wat in de kastjes om koffie en filters te pakken. Ik doe water in de de pot, schep de koffie in het filter, schakel het koffiezetapparaat in en ik zet alvast een paar kopjes klaar.

Plotseling voel ik een hand op mijn schouder. Ik schrik, draai me een kwartslag om en zie John naast me staan. "Hoi" zegt hij met een zachte stem, "je ziet er goed uit". "Dank je", zeg ik zachtjes terug, "jij ook" en ik voel de warmte naar mijn hoofd stijgen. Ik voel de hand van John van mijn schouder over mijn rug naar beneden glijden. Zijn hand blijft op mijn rokje rusten. "Volgens mij geil jij op mij" fluistert hij. Mijn hart slaat over. Wat klinkt dat heerlijk uit zijn mond. Bijna onzichtbaar knik ik met mijn hoofd. Ik voel zijn hand bewegen. Hij tilt de achterkant van mijn rokje iets omhoog en schuift zijn hand in mijn slipje. Zijn vinger beweegt tussen mijn bilnaad. Met trillende stem van genot zeg ik heel zachtjes: "John, denk aan Els. Zo meteen komt ze hier binnen." John komt met zijn hoofd heel dicht bij mijn gezicht. Ik ruik zijn heerlijke after shave en hij fluistert met zijn lippen tegen mijn oor: "Nee hoor, ze is gaan douchen". Op dat moment hoor ik boven een kraan opengaan en water stromen. Terwijl John met zijn tong in mijn oor speelt, gaat zijn hand verder naar beneden en voel ik dat zijn vingers mijn vagina raken. Ik kan een nauwlijks hoorbaar kreuntje niet onderdrukken. John staat met zijn onderlichaam tegen mijn heup en ik voel zijn penis zwellen. Ik voel mezelf vochtig worden.

Dan trekt John zijn hand weer terug. "Nee" zeg ik vol verlangen, "ga nog even door". Onwillekeurig beweeg ik mijn heup iets van hem af en leg mijn hand op zijn kruis. "Nee" zegt hij, "kom". Hij haalt zijn hand uit mijn slip en draait me met mijn rug naar keukentafel. Hij duwt me zachtjes achteruit naar de tafel tot ik met mijn billen tegen de rand sta. Hij haalt de taartdoos van de tafel en zet die op het aanrecht. Hij drukt me zachtjes met een hand achterover terwijl hij me met zijn andere hand op mijn rug ondersteunt. Ik lig nu met mijn rug op tafel en mijn benen bungelen naar beneden. Mijn rokje is hierdoor wat omhoog geschoven zodat mijn slipje in zijn gezichtsveld ligt. Dan knoopt hij zijn broek los, haalt zijn stijve lid eruit, schuift mijn slipje opzij en komt zachtjes in me. "Wat een mooi glad kutje heb je, Sonja. Nog mooier dan in mijn wildste fantasieën." Dat vleit me: hij fantaseert over me. Ik voel me gelukkig. Hij begint in een aangenaam ritme te stoten. Ik voel mijn adem schoksgewijs stokken. Ik begin te hijgen van genot. "John" zeg ik zonder dat mijn hersenen hier opdracht toe geven, "neuk me, laat me komen, ik wil je..."

Op het moment dat ik voel dat Johns lul begint te schokken, kom ik hemels klaar. Vlak daarna voel ik zijn penis verslappen en trekt hij zich terug. We zeggen niets tegen elkaar. Ik kom overeind, droog me met een stukje keukenpapier af, trek mijn slipje recht en mijn rokje weer in fatsoen. John droogt zich ook af met een stukje keukenpapier, trekt zijn broek op en knoopt hem dicht. Dan schrikken we op doordat het geluid van het stromend water ophoudt. We kijken elkaar glimlachend aan. John begint de taart aan te snijden en ik haal de koffiemelk uit de koelkast en doe de inmiddels doorgelopen koffie in een thermoskan. Even later komt Els met een handdoek om hare natte haar de keuken in. "Hoi" zegt ze met een vrolijke stem, "ik zie dat jullie niet stil hebben gezeten". Ik voel dat ik een kleur krijg en ik lach schuchter naar haar... John knikt even en loopt zwijgend de keuken uit.
Einde fantasie.

Ik sta op uit mijn stoel, ik loop naar boven naar mijn PC en ik begin deze fantasie op mijn weblog te schrijven, waarbij ik opnieuw het heerlijke gevoel van geilheid beleef.

"Voor John"


5 opmerkingen:

  1. Erg lekkere en spannende fantasie, ik wilde wel dat ik zo'n lekkere buurman had
    Groetjes OV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi OV,

    Ik heb dan wel een lekkere buurman, maar ik moet het noodgedwongen bij fantasieën laten. Ik weet niet wat hij voor mij voelt en als hij al wat voor me zou voelen, zou ik het te pijnlijk vinden om er iets mee te doen omdat ik zijn vrouw zo goed ken.
    (Ondanks dat een overspelige man natuurlijk heel spannend is. Ik heb wel eens contact met een vreemd gaande man, maar die woont wat verder weg en ik ken zijn vrouw niet zo goed.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een getrouwde man als minnaar is heel spannend kan ik je vertellen, en ook heel handig, wel de lusten niet de lasten. In mijn geval kende ik zijn vrouw ook best goed, zij werkte als doktersassistente bij mijn dokter :-))
    Als je het een lekker ding vind, waarom niet ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi OV,

    De klopt, wel de lusten niet de lasten. Hoewel ik ook niet veel "lasten" heb met mijn vriend, hoor. Omdat we voor een LAT-relatie hebben gekozen en elkaar vrij laten.

    John zou ik wel willen als minnaar, maar ik ken zijn vrouw echt veel te goed. We komen zelfs bij elkaar op de koffie. Dan zouden voor mij toch de lasten om de hoek komen kijken, want ik ben veel te eerlijk en integer om dat aan te kunnen. Alleen mijn stiekeme fantasieën al over hem vind ik moeilijk ten opzichte van haar als ze hier is.

    Kus...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...