zaterdag 22 september 2007

Hoe zit dat nou met mijn vriendjes



Ik heb naast Peter nog een twee vriendjes van vroeger, waar ik nog steeds regelmatig contact mee heb. Over een ervan heb ik al geblogd. Die andere is vergelijkbaar. Verder gebeurt het wel eens als ik uitga (zonder Peter) dat ik met iemand mee ga. Nooit volkomen vreemden, maar mensen (mannen) die ik wel vaker ontmoet met uitgaan. De laatste paar jaar geen vrouwen meer. Voorheen wel. Met Gerda gaat dat waarschijnlijk weer veranderen. We verlangen er alletwee naar. Peter staat wat mannen betreft mijlenver bovenaan. We zijn echt helemaal gek met elkaar en dat duurt nu al vijf jaar. We kunnen niet van elkaar afblijven en hij jaagt nog steeds met zijn fototoestel achter me aan. Het feit dat we niet samenwonen helpt daar wel bij, denk ik. Dat stimuleert het verlangen om bij elkaar te komen. We hebben vanaf het begin de afspraak gemaakt dat we elkaar vrij zouden laten. Voor mij was dat destijds een voorwaarde. Hij deed daar niet moeilijk over. En ik snap ook wel waarom; hij is een aantrekkelijke man en hij wil toch ook blijven genieten van de mogelijkheden die dat voor hem biedt wat vrouwen betreft. We vinden dat we het een niet hoeven te laten voor het ander. Jaloerse gevoelens heb ik niet, omdat zijn avontuurtjes zich buiten mijn gezichtsveld afspelen. Ik ken de meisjes met wie hij af en toe naar bed gaat en hij weet van mijn mannetjes. We praten daar wel over, maar niet in detail (uitzonderingen daargelaten). Onze losse slippertjes vertellen we ook aan elkaar. Zowel Peter zijn vriendinnen als mijn vrienden hebben zelf ook een relatie, en ze doen het allemaal stiekem. Daarmee blijven de dingen wel goed gescheiden (ik bedoel geen gedoe met verliefdheid). En Peter en ik zijn zo gek op elkaar dat we niet bang hoeven te zijn voor kapers op de kust; wederzijds. Eén ding vertel ik hem nooit en dat is als ik iets met twee jongens tegelijk heb. Ik zeg niet dat het vaak voorkomt, maar in het verleden is het toch wel gebeurd. Ik schat zo in, dat het dan gevoelsmatig wel moeilijk voor hem zou kunnen worden. Dat risico neem ik maar niet.

1 opmerking:

  1. waarom denk je dat peter het moeilijk heeft als je het met 2 jongens doet?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...