vrijdag 7 september 2007

Gerda

Tweeënhalf uur met Gerda aan de telefoon gehangen. Heerlijke vrouw. Ik voel me blij. We gaan gewoon de draad weer oppakken waar het 10 jaar geleden is opgehouden. Ze heeft het even helemaal gehad met mannen. Wel logisch vanuit haar perspectief, maar voor mij niet helemaal in te voelen. In ieder geval wil ik dolgraag weer een hecht contact met haar.

Hier kwam mijn vriend mee, toen ik hem van de week over Gerda vertelde. Ik hoop vurig dat het met Gerda weer zo wordt.



hmmm, yammie yammie...



3 opmerkingen:

  1. Ik hoop vurig voor je dat het met Gerda wat heftiger en intenser wordt dan bij de dames in het filmpje!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reken maar, Bianca. Ze is een supermeid. Van zo lekker zwoel tongen konden we allebei heerlijk opgewonden raken; het illustreert perfect hoe het was. Als ik met andere filmpjes zou laten zien wat we samen nog meer deden wordt het zo ordinair plat allemaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...