vrijdag 14 september 2007

Mijn studententijd met Gerda

Ik ga weer een bekentenis doen op deze weblog. Ik ga beschrijven hoe het mij in Utrecht is vergaan met Gerda. Hoe we gulzig van onze vrijheid proefden en hoe onze remmen los gingen. Maar voor mijn gevoel zijn we nooit te ver gegaan.

Ik ken Gerda uit mijn studententijd. We hebben samen psychologie gestudeerd in Utrecht. Zij heeft het afgemaakt, ik niet. Ze was (en is) een lieve aantrekkelijke vrouw. Altijd goed gekleed; kenmerkend voor haar waren haar halfhoge pumps met spitse hakjes. En daarboven vaak een strak sluitende spijkerbroek of een van haar leuke kniehoge rokjes (ik moet bekennen dat ik haar vaak in haar kledingkeuze probeerde te imiteren). Ze liep altijd op me af als ze me zag en dan begon honderd uit te kletsen. Over thuis, over college, over een film die ze had gezien. Ze was ook heel aanrakerig naar mij: altijd haar hand op mijn arm of schouder als ze iets tegen me zei en in de arm haken als we samen liepen. Ik vond het heerlijk. Ik hield van haar nadrukkelijke aanwezigheid. We liepen samen college, we studeerden samen, we gingen samen uit en we trapten samen lol met de knullen. We leefden er samen op los. In het begin vrij onschuldig, maar naarmate we meer met elkaar en de omgeving vertrouwd raakten werd het steeds doller.

We hadden op een gegeven moment een stamcafé, waar we steeds heen gingen en waar we vrienden maakten met een groepje van 5 knullen die we van college kenden. Leuke jongens die ook van feestvieren hielden, net als wij. Hoogtepunt van die tijd was dat we regelmatig buiten in een nisje bij het café heerlijk gingen tongen met de jongens. Ze stonden in een groepje om ons heen om het buiten het zicht van voorbijgangers te houden. En dan mochten ze ons om de beurt tongzoenen. En waar ik het vorige week aan de telefoon met Gerda nog giechelig over had was die ene keer die we nooit zullen vergeten. Terwijl we stonden te zoenen ging een ander achter tegen me aan staan en gleed met zijn vlakke handen over mijn buik in mijn broek. Toen een andere jongen dat zag deed hij hetzelfde bij Gerda. En zo stonden ze ons aan onze kutjes te bevoelen, terwijl we met een ander stonden te zoenen. En ook dat wisselden ze met elkaar af. We vonden het verrukkelijk. We lieten het de keren daarna ook steeds weer toe. We moedigden het zelfs aan.

Na een avondje stappen ging ik altijd met Gerda mee naar haar kamer of zij met mij mee naar mijn kamer. En dan kletsen we samen nog wat na. Zo zijn we ook intiem met elkaar geworden. Gerda kwam er het eerst mee dat ze bi-seksueel was en ik verklapte haar dat ik het ook was. Maar dat wist ze al lang, zei ze. We streelden elkaar, we kusten elkaar en we bleven bij elkaar slapen. Los van alle toezicht van thuis en dol van de opwinding gingen we plannetjes maken. En dat monde uit in de selectie van drie knullen die we wel zagen zitten en waar we lol mee wilde trappen. Het was niet moeilijk om die drie jongens op een zaterdagavond mee naar Gerda's kamer te krijgen. Juist op zaterdagavond omdat zaterdags de vier andere huisgenoten van Gerda weg waren naar hun ouderlijk huis. We hadden onszelf goed verzorgd, beetje opgemaakt en geurtjes opgedaan. En toen kon het feest beginnen. We dronken wat, we kusten de jongens en we stelden voor om alle vijf naakt te gaan dansen. De jongens keken elkaar eerst schuchter aan, maar toen Gerda en ik onszelf begonnen uit te kleden waren ze er als de kippen bij om mee te doen. Op verzoek van een van de jongens en onder bijval van de andere twee hield Gerda haar pumps en ik mijn enkellaarsjes aan. Zelf waren ze poedelnaakt. Ze moesten van ons om de beurt even snel gaan douchen en hun edele delen met zeep wassen.

We hadden het allemaal slim bedacht van te voren. Het moesten drie jongens zijn en niet twee. Als het er twee zouden zijn, liepen we de kans dat we de hele avond met dezelfde knul opgescheept zouden zitten. Maar we wilden nu juist steeds afwisseling, dus meer dan twee, want dan waren ze gedwongen om elkaar af te wisselen. En bovendien: als er tijdens het vrijen een van hen klaar zou komen, stond er altijd een ander in de startblokken om het over te nemen. Meer dan drie jongens wilden we niet omdat we het dan misschien niet meer onder controle konden houden. En wat we ook slim bedacht hadden was dat we zorgden dat we babygladde poesjes hadden om de jongens uit te lokken gulzig te gaan likken. Iets waar we allebei gek op waren en een glad poesje is ook nog eens heerlijk gevoelig...

Gerda en ik dansten al kronkelend met onze armen hoog in de lucht voor de jongens. We draaiden onze rug naar de danspartner en drukken ons achterwerk tegen hen aan. Je wilt niet weten hoe geil dat voelt, die naakte stijve pikkies al dansend tegen je naakte billen. Terwijl we met onze armen omhoog met onze rug naar hen toe stonden lieten we ze onze armen, borsten, buik, benen en poes betasten. En ons plan om drie jongens te nemen werkte. Ze wisselden elkaar keurig af. We kregen ze alle drie om de beurt. En we begonnen te zoenen en ze gingen ons inderdaad heel gulzig en langdurig likken en we gingen neuken. We kregen de jongens om de beurt en in allerlei houdingen; staand, liggend, zittend, voorlangs, achterlangs, boven, onder. En ze werden door Gerda en mij verrast toen wij samen elkaar gingen beminnen. Ongelooflijk geil om als vrouw met elkaar te vrijen en tegelijk drie hitsige kerels erbij te zien staan kijken, die zich staan af te trekken en hun best doen om zich op tijd in te houden om niet te klaar te komen.

Klopt, we waren gewoon twee losgeslagen geile meiden. Zo voelde we ons ook, tegen beter weten in. We wilden gewoon onze vrijheid uitbuiten. We gingen heel veel uit en met die drie jongens hebben we regelmatig zulke seksavondjes gehouden. De zucht naar dit vrije leven heeft me uiteindelijk mijn studie gekost. Ik ben vanwege mijn slechte resultaten moeten stoppen en ben toen verhuisd. Met Gerda heb ik daarna contact gehouden. Gerda heeft het nog twee keer alleen met de drie jongens voortgezet, maar ze miste mij heel erg omdat het iets van ons samen was, zei ze me een keer. Ze is er toen ook mee gestopt. Ze kwam heel vaak een weekend bij me logeren en we vreeën dan heel intens met elkaar, we experimenteerden met instrumentjes, zoals vibrators en flexibele dubbele dildo's.

Het klinkt heel banaal als ik zo terug lees wat ik heb geschreven, maar het was gewoon zo. Moet ik me ervoor schamen? Nee, ik schaam me er niet voor. Voor mijn gevoel zijn we, zoals ik al zei, nooit te ver gegaan. We hebben niemand gekwetst en we hebben ons ook niet onverantwoordelijk gedragen. We hebben gewoon onze lustgevoelens uitgebuit, niet meer en niet minder. Is dat iets om je voor te schamen? Ik vind van niet. Ik hang het ook niet aan de grote klok. Mijn vriend, Peter, weet er wel iets van en met Gerda had ik het er laatst ook weer over. Verder niemand. En nu dan ineens voor de hele grote wereld via deze weblog. Ik heb met een van die drie jongens (een getrouwde man inmiddels) contact gehouden en ik zie hem nog steeds af en toe, maar we praten eigenlijk nooit meer over die voor mij ongelooflijk fijne tijd.

3 opmerkingen:

  1. Niks om over te schamen Sonja, je hebt gewoon lekker genoten van het leven. Heel lekker zelfs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt gewoon goed geleefd (en nog steeds) en met de rest er bewust van genoten.

    En wij hebben er een goed geschreven opwindend verhaal aan overgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Sonja,

    wat ben je toch eerlijk en heerlijk.
    Met jouw binnenste zit het helemaal goed. Want wat lopen er veel hypocrieten rond. Ik was 18 en zij 15. Een vriendinnetje kwam langs en samen deden ze een lesbische act voor mij. Ik werd er zo geil van, maar was groen als gras. Nu hebben we het er nog wel eens over hoe heerlijk dat gevoel was.
    Met 21 tongde ik met de vrouwen van 2 vrienden.
    Eén keer was het summum, allebei tegelijk in mijn mond. Goddelijk.

    Kees
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...