vrijdag 21 september 2007

Wat ik van pijpen vind



Ik was vanmiddag wat vroeger vrij van mijn werk. Ik ben naar Peter gegaan om voor hem te koken (erg hè?). Hij is vanavond na het eten naar zijn moeder op bezoek. Peter was ook iets eerder thuis zodat we even fijn samen konden zijn. Je moet niet denken dat het altijd gelijk seks is als we bij elkaar zijn, best vaak maar niet altijd. Vanmiddag leek het er even op van niet.

Soms vraagt hij me wel eens of ik hem wil pijpen; als er geen seks in de lucht hangt, maar als hij toch een behoefte voelt. Ik doe het graag. Soms komt er meer van, soms niet. Ik houd van kussen. Tongzoenen is daarvan de vergrotende trap. En pijpen is daarvan de overtreffende trap. Eraan zuigen en met mijn tong eraan lebberen voelt nog beter dan tongzoenen. Ik vind zo'n groot warm levend ding heerlijk smaken in mijn mond. En ik geniet van de macht die het me over zo'n hijgende man geeft. Peter weet dat en daarom geneert hij zich niet om het me te vragen.

Zo ging het ook vanmiddag. Toen ik bij hem thuis kwam zat hij boven plaatjes op Internet te kijken. Dat was waarschijnlijk de aanleiding dat hij me vroeg of ik hem wilde pijpen. Ik zei dat hij zich maar snel even moest gaan wassen. Terwijl hij weg was zat ik op het scherm te kijken en het loog er niet om. Een serie groepsseks plaatjes, zo te zien amateurfoto's.

Toen hij terug kwam zei ik dat hij maar weer in de stoel aan zijn PC moest gaan zitten. Zijn broek stond nog open. Ik ging op mijn knieën naast hem zitten en haalde zijn inmiddels stijve erectie eruit. "Kijk jij maar verder naar je plaatjes" zei ik en ik nam zijn heerlijke geslacht in mijn mond. Het klinkt bizar, maar terwijl hij driftig met de muis aan het klikken was, zat ik stevig te zuigen en te likken. Af en toe nam hij even mijn hoofd tussen zijn handen en daarna surfde hij weer verder. Wat hij allemaal bekeken heeft weet ik niet, maar op een gegeven moment stopte hij met klikken en voelde ik de schokbewegingen op komen zetten. Ik stopte met zuigen, likte met mijn tong over zijn eikel en kneep met stootjes onder aan zijn penis. Dat heeft hij me geleerd. Het spoot er met kracht uit, in mijn mond. Hij mag dat van mij. Ik slik het nooit in, maar spuug het altijd uit in een handdoek of in de wasbak. We liepen samen naar de badkamer. Ik spoelde mijn mond en Peter waste zijn schattige slappe pikkie schoon. Daarna hebben we even lekker geknuffeld en ben ik aan het eten begonnen.

En het geeft me weer die geweldige erotische kick om dat hier allemaal in geuren en kleuren te schrijven, in de wetenschap dat anderen het zullen lezen.

"Mijn netkousen"

En Peter: schroom niet, ik pijp je graag...

4 opmerkingen:

  1. Hmmm heerlijke Sonja,
    Wat een heerlijk geil stukje weer. Ik had het je al willen vragen om eens wat meer in details te schrijven over Peter en jou samen. Gelukkig ben je er nu mee begonnen. Wat een geluk voor Peter, een vrouw die zo geniet van het pijpen. Dat is helaas niet iedere man gegunt.

    Geile groeten
    Eugene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lieve Sonja,

    Wat een lekker geil verhaal. Die Peter van jou is een bofkont, gelukkig geniet je er zelf ook erg van.

    Die foto van je met netkousen is ook niet verkeerd.

    Groetjes,
    Spurl
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je slikt niet door
    maar hij mag wel in je mond spuiten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn vrouw wil mij niet pijpen vindt het vies.
    Als ik dit nu lees raak ik eerg opgewonden en krijg een enorme stijve.
    Ik voel bij het lezen gedwongen mijn lul te verwennen met als resultaat ......
    Het was alsof jij hem in jr mond had. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...