maandag 10 september 2007

Ontspannend als hij met mijn kutje speelt


Het was een fijn weekend. Peter over de vloer gehad, kaarsje, wijntje, lekker eten, seks...

En als we na een heerlijke avond zo samen in bed leggen, geniet ik. Ik heb 's-nachts altijd een oversized T-shirt aan, met niets eronder. Tenzij we natuurlijk het bed als domein voor onze vrijpartij hebben gekozen. Maar meestal vrijen we in de huiskamer, waarna we in bed heerlijk tegen elkaar aan in slaap vallen. Als Peter bij me blijft slapen ligt hij altijd naakt naast me. Ook afgelopen nacht. Heerlijk voldaan lagen we naast elkaar. En hij speelde met zijn hand aan mijn kutje. Masserende vingers tussen mijn lipjes, met duim en wijsvinger zachtjes mijn lipjes kneden, een vinger soms even diep naar binnen en weer terug met een zachte vochtige aanraking aan mijn clit. Ik krijg er zo´n heerlijk ontspannend gevoel van. De hele wereld kan me op zo´n moment gestolen worden. De kliertjes werken op volle toeren. Mijn kutje is drijfnat.

We zeggen niets, ik streel met mijn vingers door zijn haar, terwijl ik mijmer. Ik denk aan John, de buurman van een paar straten verderop. Dat hij hier in de donkere kamer aan mijn andere zijde in bed ligt. En dat hij net als Peter met me speelt. Aanraken, betasten, likken, zoenen, tongen. Vier handen spelend met mijn lichaam. Vier benen om de mijne gestrengeld. Twee stijve lullen tegen mijn heupen wrijvend.

Al fantaserend speel ik met mijn vingers door zijn haar. Ik merk dat Peters bewegingen afzwakken. Hij valt in slaap. Zijn hand blijft op mijn kutje rusten. Ik klem mijn dijen tegen elkaar, met zijn hand ertussen. Zijn vingers beginnen weer te bewegen en ik ontspan mijn dijen weer... "kom je nog even in me?" fluister ik in zijn oor. Zonder iets te zeggen rolt hij me in de lepeltjesstand, drukt met een hand mijn billen uit elkaar en schuift zijn heerlijke harde pik diep in me. Hij stoot niet, maar beweegt zachtjes. Zo ben ik in totale ontspanning in slaap gevallen.

Bedankt voor het fijne weekend, Peter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...