vrijdag 7 september 2007

Betaalde seks

Iemand mailde me een paar dagen geleden:
Mag ik eens vragen, hoe zijn je gevoelens tav amateurprostitutie? Je bent dan immers volkomen een lustobject van dierlijke mannelijk instincten. Een man die zich eerst danig heeft opgewonden over je site, je alter ego, je gevoelens, etc. En die dan je neemt, geniet van zijn opwinding en jouw schoonheid en karakter.
Ik denk dat de reactie kwam naar aanleiding van dit stukje.

Mijn antwoord: Nee dank je! Ik moet er niet aan denken om vreemde mannen over de vloer te krijgen. Wie weet wat voor engerds daar allemaal tussen zitten. Nee, echt niet.

Maar wat betaalde seks betreft, ga ik toch iets aan mijn dagboek toevertrouwen. Het mailtje bracht weer iets in herinnering wat ik waarschijnlijk een beetje verdrongen had voor mezelf. Ik heb er nog helemaal nooit met iemand over gesproken. Het ligt voor mij dan ook gevoelig om dat hier nu te publiceren. Maar de spanning die dat nu bij me oproept maakt het ook behoorlijk opwindend voor me... (ik kan de tekst altijd nog weghalen). Ik heb ook werkelijk geen idee of dit soort situaties wel of niet vaak ook bij anderen voorkomt. Daar gaat ie:

Ik heb zelf wel eens geld ontvangen voor seks (schaam, schaam!). Het was toen ik ergens halverwege de twintig was en nog ieder weekend uitging. Je komt steeds dezelfde mensen tegen en je raakt vertrouwd met ze, zonder dat je verder een band opbouwt.

Zo was er in één van de uitgaansgelegenheden in de stad waar ik regelmatig kwam altijd een jongen van een jaar of 30. Ik danste vaak met hem en we konden lekker kletsen met elkaar. We hadden verder niks met elkaar. Hoe het precies kwam weet ik niet meer, maar ons gesprek kwam op naar bed gaan met elkaar. Hij maakte een opmerking waarin hij liet merken dat hij wel interesse had om een keertje met me naar bed te gaan. Nou klinkt dat heel zwaar, maar in de zwoele context van harde muziek, een paar wijntjes, dansen en plezier maken, onze leeftijd en de zoektocht naar avontuur was dat niet meer dan een gewone opmerking. Ik weet niet precies hoe hij tot die opmerking kwam, maar ik weet nog wel dat het in een beetje melige sfeer van gewaagde grapjes was. Ik vroeg toen voor de grap hoeveel hij ervoor over zou hebben. En hij noemde een bedrag van 25 gulden. Omdat ik het niet serieus nam maakte ik er eerst nog wat grapjes over; of hij soms dacht dit ik zijn privéhoertje was. Dat soort grapjes. We lachten er wat om en na wat heen en weer geginnegap haalde hij 25 gulden uit zak. Hij zei dat hij er dat graag voor over had. Hij zag me niet als een hoertje zei hij, maar als een leuke meid die het waard was om voor zoiets beloond te worden. Het was ook in een sfeer waarin het iets eenmaligs leek. Ik weet dat ik een kronkel in mijn buik voelde, toen het plotseling serieus werd. Nu is 25 gulden niet veel, maar op die leeftijd was dat voor mij ook weer niet echt weinig. Maar het meeste indruk maakte op mij het feit dat er iemand geld over had voor seks met mij. En nog wel zo'n leuke jongen ook. Tot dan toe had ik seks altijd gezien als wederzijdse lustbevrediging. Een jongen die zich op mij bevredigde was voor mijzelf pure geile lust. Maar dat iemand mij ervoor wilde belonen was een nieuw inzicht. Ik heb het aangenomen en we zijn naar zijn huis gegaan. Hij woonde daar in de buurt. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje nerveus was omdat ik nu een "dienst" moest leveren, omdat hij betaald had. Het klinkt misschien gek, maar zo voelde ik dat. Wat die dienst dan wel precies was was eigenlijk niet eens ter sprake gekomen, maar in mijn gedachte ging het gewoon om een keer neuken. Ik voelde me op dat moment toch een beetje als een hoertje toen ik zo met hem mee liep. Maar tijdens het vrijen was dat snel over. We hebben uiteindelijk inderdaad gewoon lekker lang en hemels geil geneukt met elkaar.

Na afloop hebben we samen koffie zitten drinken en hij vroeg me toen of ik dit vaker met hem wilde doen. Het was gewoon lekker en ik was ongebonden, dus ik heb ingestemd. Ik dacht toen al helemaal niet meer aan het geld, maar toen hij het me een week later weer vroeg, gaf hij me weer 25 gulden. Ik heb dat toen weer stilzwijgend van hem aangenomen. En zo hebben we dat alles bij elkaar een jaartje volgehouden. Hij vroeg het niet direct meer, maar liet me gewoon een briefje van 25 zien, dat ik dan aanpakte en in mijn handtasje stopte, waarna we opstapten. Meestal gewoon even tussendoor en daarna kwamen we dan weer terug in de stad. En soms belde hij me thuis op om te vragen of ik wilde komen (hij gaf er dan zelfs benzinegeld bij, de schat, want ik moest er heen en terug bij elkaar ongeveer 30 km voor rijden). Als hij me thuis belde en ik dus rechtstreeks met de auto naar hem toe ging, kleedde ik me er op den duur zelfs wat gewaagder voor (veel te kort rokje, netkousen, zelfs een keer een kruisloos slipje, dat soort dingen), om hem te behagen; zo zit ik nu eenmaal in elkaar en ik kende mijn pappenheimer redelijk goed. Hij betaalde ook thuis altijd keurig vooraf.

Dat ik hiermee iets hoerigs had deerde me niet, niemand wist het immers. Ik speelde gewoon het spel. Ik was blij met het geld en het was daarnaast ook steeds fijn om te vrijen met hem. Zijn verlangen naar seks met mij gaf me een heerlijk gevoel van geilheid. We hadden het er wel eens over hoe ordinair dit gedrag van ons eigenlijk toch wel was en dat het in essentie niks anders was dan prostitutie. We konden daar samen ook om lachen en grapjes maken. Maar we hadden wel afgesproken dat het ons geheim moest blijven. Ik weet niet wat mijn vriendinnen er van gedacht zouden hebben als ze dit wisten en ik wilde ook bij de jongens geen naam als gewillig hoertje hebben. Zo dacht hij er gelukkig ook over. Gezien onze grote vriendengroep zou zoiets mijn leven totaal op zijn kop hebben gezet op een manier die ik zeer zeker niet wilde.

We hadden afgesproken dat het op moest houden als een van ons beide een relatie zou krijgen. Ook als hij verliefd op me zou worden wilde ik dat het zou ophouden, want ik wilde geen liefdesrelatie met hem. Dat gevoel was er bij mij niet. Toen hij na ongeveer een jaartje verkering met een ander meisje kreeg stopte het, volgens afspraak. Ik heb hem daarna jammer genoeg nooit meer gezien. Ook niet in meer tijdens het uitgaan in de stad. Ik vermoed dat hij me uit een soort schaamte is gaan vermijden toen. Ik weet het niet, maar ik denk het omdat we beide wel voelden dat dit het daglicht niet helemaal kon zien.

In het begin heb het wel gemist. De seks met hem, maar (moet ik eerlijk bekennen), ook het geld. Nu denk ik er met weemoed aan terug, want het was toch een fijn spannend jaartje.

3 opmerkingen:

  1. Een heel prikkelend verhaal, Joris.

    Misschien dat het destijds voor dat vriendje van me ook wel iets geils had om me te betalen. Nooit zo bij stil gestaan...

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk haast van wel, want fl.25 was ook toen (je schreef dat je midden 20 was, dus ongeveer 12jr geleden) eerder een symbolisch bedrag... ;-)

    Groetjes, Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joris en sonja, ik zit jullie verhalen te lezen en moet zeggen dat dit verhalen zijn waar een ander alleen maar van kan dromen, en dat heb ik al veel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...