zondag 2 september 2007

De complexiteit van mijn biseksualiteit

Mijn biseksuele geaardheid hangt samen met een complex gevoelsleven. Enerzijds ben ik een vrouw als iedere andere vrouw en vind ik het heerlijk om met een man te vrijen. Anderzijds voel ik me sterk lichamelijk aangetrokken tot mooie meiden. Mijn gevoelens voor mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar toch totaal verschillend.

Ik word wild van geilheid als een man me vertelt of laat zien waar hij op geilt. Omdat die oermannelijke driften intense lustgevoelens bij me oproepen. Het is mijn instinctmatige vrouwelijke reactie op viriliteit. Maar het wordt door mijn biseksualiteit extra versterkt. Ik raak ook opgewonden van de dingen die hem opwinden. Peter en ik kunnen heel goed samen zitten "genieten" van plaatjes van uitdagende of schaars geklede vrouwen (ik zeg niet dat we helemaal dezelfde smaak hebben). En als de geilheid van een man ook nog mijzelf betreft, dan worden het is erg complex.

Daarom voelt voor mij waarschijnlijk seks met een vrouw anders dan seks met een man. Bij een man is het iets dierlijks, terwijl het bij een vrouw veel subtieler is. Met een man wil ik wilde vrijpartijen. Met een vrouw meer sensuele erotiek. Een man moet me betasten en gulzig nemen; zich op me uitleven en me het gevoel geven dat hij zijn eigen lusten bevredigt. Ik wil door een man domweg "gebruikt" worden - in de goede zin van het woord. Daar lok ik hem toe uit, met mijn houding, met mijn uitdaging, met mijn kleding, met mijn make-up, met mijn verzorging. Een man moet hitsig zijn op mij, dat windt me op.

Met een vrouw is dat anders. Elkaar zachtjes en langzaam strelen, aan elkaars borsten, langs elkaars tepels, aan en in elkaars vagina. Zwoel tongen, langzaam en diep in elkaars mond, met onze vingers kruipend naar elkaars gevoeligste plekjes. Maar ook daar speelt uitdaging, make-up en verzorging. Ik houd van verzorgde mooie meiden, en ik doe zelf ook mijn best om er voor haar mooi en verzorgd uit te zien.

Mijn gevoel is dan wel complex, maar het maakt dingen ook eenvoudiger. Het geeft me de mogelijkheid een man als man te beleven (instinctmatige, dierlijke behoeftebevrediging) en een vrouw als vrouw (erotiek). Er hoeven geen concessies aan de wederzijdse beleving gedaan te worden omdat beide aspecten van seks voor mij gescheiden zijn van elkaar. En dat leidt me tot hemelse orgasmes.

Enfin, ik zit hier nu een beetje te mijmeren op een zondagmiddag. Ik ga mijn PC uitschakelen en een bezoekje brengen aan mijn moeder.

1 opmerking:

  1. Haha.. ik vraag me dan af hoe je na dit stukje te schrijven bij je ouders op de bank zit

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...