zondag 23 september 2007

Het werkt echt voor me...



Een lezer stuurde mij zojuist een mailtje met de woorden:
je weet wel hoe je een man moet raken ;-)
waarom ga je geen erotische boeken schrijven?
Ik had niet verwacht dat ik dit soort reacties zou krijgen. Ik doe niks anders dan gewoon opschrijven van ik denk en doe (in dit geval dan op erotisch gebied). Het raakt me dat het andere mensen wat doet. Zoals ik eerder al een keer had geblogd vind ik het heerlijk als anderen op mij "geilen". Op deze manier gaat dat ook echt voor me leven. Ik ben blij dat ik ermee begonnen ben. Het werkt echt voor me en ik hoef er eigenlijk maar weinig voor te doen; alleen op Internet vertellen wat er zich zo af en toe op seksgebied afspeelt in mijn leven en dat op zich is zelfs nog opwindend om te doen ook (uiteindelijk was dat de aanleiding om ermee te beginnen).

2 opmerkingen:

  1. Even voor mijzelf sprekend: er wordt inderdaad op je gegeild. Het moet heerlijk zijn om een relatie te hebben met een vrouw als jij. Geen platte sex, maar sex als genotsmiddel. Lekker onbekommerd geil zijn en er aan toe kunnen geven. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat doet het je als we opgewonden raken van jou en je geile belevenissen?

    ik vraag misschien naar de bekende weg, maar het is zo lekker om het van jou te horen.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...