zaterdag 1 september 2007

Waarom wil ik "geil" gevonden worden

Tja, dat is een vraag die me al sinds mijn puberteit bezig houdt. Ik wil graag dat men mij geil vindt. Ik bedoel dat niet in ordinaire zin (ik wil beslist geen "slet" gevonden worden), maar meer in de zin van dat men lichamelijk naar mij verlangt; dat mijn uitstraling een gevoel van geiligheid oproep bij anderen. Sinds ik de leeftijd had dat er seksuele gevoelens in me begonnen te leven - verlangen naar intiem lichamelijk contact met een ander - wil ik graag een lust opwekkende uitstraling naar anderen hebben. Dat heeft zich in de loop der jaren eerder versterkt dan vermindert. Naarmate je ouder wordt, wordt je daar natuurlijk vrijer en opener in. Je durft gewoon steeds meer en je geeft er steeds meer aan toe. Maar waar dat gevoel nou precies vandaan komt...

Ik denk dat het te maken heeft mijn mijn verlangen naar vrijheid. Ik wil kunnen kiezen. Daarbij heb ik een vrij sterke seksuele drift. En ten derde krijg ik een gevoel van sensatie als ik bekeken word. Als ik dat met elkaar combineer, zou dat misschien iets kunnen verklaren. Maar voor mijn gevoel zit het nog veel dieper. Ik kan er niet goed bij komen. De zucht naar ijdelheid en gevleid worden...

Het houdt me bezig, maar het zit me niet in de weg. Integendeel, ik geniet ervan als het wordt beantwoord. Als ik met veelzeggende ogen bekeken word, of als er in een ongedwongen sfeer wel eens een dubbelzinnige opmerking naar me wordt gemaakt, maakt dat intense gevoelens bij me wakker. Soms denk ik dan: "zeg het gewoon, dat je op me geilt en dat je me wilt neuken". Natuurlijk is het maar goed dat dat niet gebeurt, want hoe zou ik dan in godsnaam moeten reageren... En als ik dan met iemand in bed lig, kan zo iemand me niet geiler maken dan door te zeggen hoe hij of zij op me geilt.

Dat ik dit dagboek hier begonnen ben heeft er ook mee te maken: "Mensen, kijk eens, vinden jullie mij niet ontzettend geil?". Hihi... Roep het maar: "Ja! Ja! Je bent een heerlijk lekker ding!". Dan is mijn dag weer geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...