maandag 3 september 2007

Eerste echte kus

Wanneer: tweede helft middelbare school... Met wie: een goede vriendin...

We waren heel close met elkaar. We konden goed met elkaar praten over de jongens op school en onze gevoelens daarbij. We hebben samen leren tongzoenen. Dat gaf me hele fijne tintelingen. Later gingen we elkaar intiem strelen en weer later probeerden we bij elkaar orgasmes op te wekken. Het waren de eerste bevestigingen van mijn gevoel dat ik vrouwen kan beminnen.

"Zoete tongen"

Deze ervaringen hebben me geholpen om veel plezier te beleven aan de eerste seks met een jongen: mijn buurjongen. Het blijft voor eeuwig in mijn geheugen gegriefd. Dank je, Ingrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...