maandag 10 september 2007

Kijk! Mijn tietjes...

Niet al te groot, maar toch iets waar mijn vriendjes blijkbaar van houden. Ik voel soms de neiging om onbewerkte foto's te plaatsen (die exhibitionistische drang). Maar dat doe ik niet, want dan wordt mijn blog veel te vunzig. Ik wil het stijlvol houden. Als iemand toch iets meer wil zien, moet hij/zij maar een mailtje sturen. Als het heel, heel, héél lief wordt gevraagd wil ik via de mail misschien wel aan een verzoekje voldoen. Thema: Wat wil jij van me zien?

Grrrr, ik voel geiligheid in me opkomen.

"Mijn tietjes"


9 opmerkingen:

  1. Hoi,Sonja.
    Ik ben Dana, en ik herken veel in je weblog.
    Als je behoefte hebt zoek mij dan maar eens op.
    http://johnjamespacific.blogse.nl
    Ook ik ben Bi en heb exhibitionistisch verlangens.
    Die ik soms ook uitvoer....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Dana,

    Leuk om een berichtje van je te krijgen. Ik had je site al ontdekt. Spannend...!

    Het is altijd leuk om mensen tegen te komen die ongeveer hetzelfde in hun vel zitten als ik. Het is niet zo gemakkelijk om bi- en exhibitionistische gevoelens en erotische ervaringen met anderen te bespreken, terwijl ik dat verlangen wel heel sterk heb. Vandaar ook mijn weblog. En vandaar ook dat ik het heel leuk vind dat je een berichtje plaatst!
    Misschien kunnen we wel iets voor elkaar betekenen in de zin van praatpaal ;-).

    Liefs,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat jij en dana met elkaar kennis hebben gemaakt!
    volgens mij hebben jullie wel wat van elkaar weg....
    (sonja en dana, mmmmmmmm.....)

    misschien had je al door dat ik haar weblog heel graag bezoek?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De log van Dana is erg geil, maar ik lees die van jou liever Sonja. Is allemaal wat stijlvoller. Maar ik besef dat smaken verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel aardig van je, Eugene. Probeer de link van mijn weblog maar zoveel mogelijk te verspreiden. Hoe meer lezers hoe spannender het voor me is...

    Kizzz
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...