maandag 24 september 2007

Tip aan de heren


Wat iedere vrouw weet, maar nog niet tot iedere man is doorgedrongen:

Het ritme bepaalt de intensiteit van het orgasme

Een man die met zijn ritme weet in te spelen op de opbouw van het lustgevoel van een vrouw zal haar optimaal kunnen bevredigen. Niet bij toeval, maar bij herhaling. Ongeacht of dat met de tong, met de vingers of met de penis gebeurt. Dus mannen, of ie nu groot of klein, dik of dun is, dat maakt helemaal niets uit. Het gaat om de opbouw van het juiste ritme.

En als je dat niet precies aanvoelt, zal iedere vrouw het fijn vinden als haar vraagt of je sneller of langzamer moet gaan. Als een vrouw zelf meehelpt met het vingeren aan haar clitje, zoals ikzelf ook vaak doe, kun je ook dat ritme in de gaten houden en erin mee proberen te gaan.

En heren, geloof me dat het voor een vrouw verslavend werkt als ze tot intense orgasmes wordt gevoerd. Zowel op korte termijn door meerdere keren te willen komen, als op langere termijn door vaker met zo iemand te willen vrijen. Ik weet het beter dan geen ander...

4 opmerkingen:

  1. het is voor de man ook heel lekker om zich in de vrouw in proberen te leven. want voor hem is er niks lekkerder dan dat zij er echt van geniet.

    en je vindt het vast niet erg om een beetje te helpen als de man wat onzeker is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke, zal er rekening mee houden de volgende keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...