donderdag 13 september 2007

Kijk! Mijn billetjes...

Ik kreeg een mailtje van een van mijn dagboeklezers (Spurl) die schreef:
Je lekkere tietjes met die hele fijne nippeltjes, je mooie benen met jarretelletjes hebben we reeds mogen aanschouwen.
Maar je billen heb ik nog niet gezien. Misschien wil je daarvan iets op je blog zetten.
"Mijn billetjes"

Ik heb de afgelopen paar dagen wat minder tijd gehad om te bloggen. Maar ik heb wel zitten nadenken wat ik nog zoal kwijt wil. In ieder geval zal ik een keer vertellen hoe ik Gerda heb leren kennen tijdens mijn studietijd in Utrecht. Daar kan ik veel over te vertellen... En ook popel ik om mijn fantasietjes over John, mijn buurtgenoot, aan dit medium toe te vertrouwen.

Kiss!

7 opmerkingen:

  1. Very nice! Zat met smart te wachten op je volgende blog.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Son...

    Je billen zien er OOK al zo verrukkelijk uit! Mmmmmmmmm!

    geilevent2002@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als een mooie vrouw als jij zo lekker bukt, ben ik verkocht...


    geilejongen2
    geilejongen2@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Sonja,

    Bedankt voor die fijne billetjes, ze zijn echt lekker!!!!!

    Zou het wel weten als je zo gebukt voor me staat!!!!

    Groet,
    Spurl
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, zo bijzonder is het nou toch ook weer niet????

    Maar wel heel aardig dat jullie zo positief zo doen.

    Zoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...