vrijdag 7 september 2007

Mannen die zich aftrekken

Als er iets is dat ik geil vind om te zien is het wel een man die zich aftrekt. En wat ik nooit had verwacht, maar wat wel gebeurt op dit moment is dat ik emailtjes krijg van mannen die zeggen zich af te trekken bij het lezen van mijn dagboek. Het gevoel wat dat bij me oproept is onbeschrijfelijk. Die ongelooflijk mannelijke uitstraling die dat heeft en dan ook nog gericht op mij. Ik vind het heerlijk om geil gevonden te worden, zoals ik al een keer heb proberen onder woorden te brengen. Ik raak helemaal opgewonden van binnen als ik die reacties van op mij masturberende mannen dan zo lees. Ik word ook gecomplimenteerd met het feit dat ik een dagboek als dit durf te publiceren (ook door dames, die wel zouden willen maar niet goed durven). Dank je, maar het genoegen is geheel aan mijn zijde. Het geeft me een geweldige kick. Ik heb er lang over lopen dubben of ik het wel of niet zou doen. Ik ben blij dat ik de stap genomen heb en ik zal er voorlopig niet mee stoppen. Het bevredigt mijn exhibitionistische verlangen meer nog dan ik had gehoopt. Vooral door de reacties die ik terug krijg. Dat is het bewijs dat ik ook werkelijk "begluurd" word, want zo kan ik het misschien wel het beste uitdrukken. Je kunt je niet voorstellen hoe vleiend dat voor een vrouw is (zo voel ik het zelf tenminste).

Ik krijg op dit moment ongeveer 50 bezoekers per dag volgens mijn countertje. Doe me eens een plezier en organiseer onderling een mooie groepsfoto van al mijn "gluurdertjes" bij elkaar en mail me die eens... haha, dat zou ik wel wat vinden. Dan kan ik jullie ook zien. Als bedankje voor jullie vleiende geilheid op mij hier nog een plaatje van me (geil er maar lekker op, yes yes yes!).

"Mijn ontvankelijkheid"

Laat me gerust weten wat je graag wilt zien of horen van me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...