zondag 23 september 2007

Twee mannen en Peter


Op mijn stukje van afgelopen zaterdag over mijn vriendjes, kreeg ik in een reactie de vraag van een lezer :
waarom denk je dat peter het moeilijk heeft als je het met 2 jongens doet?
Tja, waarom denk ik dat. Ik moet eerlijk bekennen dat het niet meer is dan mijn intuïtie. Als hij het zou weten als er twee mannetjes met zijn meisje bezig zijn, vrees ik dat er iets in hem zou kunnen breken. Het is toch weer een stapje verder, waardoor er iets van jaloezie zou kunnen ontstaan. Dat risico ga ik niet nemen, en tegelijkertijd wil ik mezelf niets ontzeggen.

3 opmerkingen:

  1. misschien is je peter wel trots.
    zo van: "daar waar je genoeg aan mij hebt, moeten die anderen met z'n 2en zijn!"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor je reactie, summerlovin68.

    Misschien denkt Peter er ook wel zo over. Maar ik weet niet of ik zelf zo ver wil gaan en het risico lopen dat het toch mis gaat.

    Ik ben gek op seks, met Peter en met anderen. Maar Peter is bijzonder voor mij. Ik denk dat het goed is dat ik die twee dingen scheid van elkaar. Peter gaat zijn gang en ik ga mijn gang. Dat is goed. En daarnaast hebben Peter en ik ook samen iets moois, en dat is iets wat van ons moet blijven. De seks die wij afzonderlijk met anderen hebben draagt bij aan ons verlangen naar elkaar. Dat wil ik niet gaan verstoren.

    Kus,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...