dinsdag 25 september 2007

Ik heb jeuk aan mijn kutje


Ik heb heel de dag al last van een jeukend kutje. Zo erg zelfs dat ik steeds flink in mijn schoot moest wrijven als er even niemand in de beurt was. Lastig als je op je werk zit.

En hoe dat komt? Ik slaap altijd met een oversized T-shirt zonder iets eronder. Waarschijnlijk is dat vannacht wat naar boven geschoven en ben ik bloot komen te liggen. Een mug die me met zijn gezoem de hele nacht al half uit mijn slaap heeft gehouden heeft me precies op mijn linker schaamlip gestoken. Dat is het nadeel als je een glad geschoren vagina hebt. Ik dacht dat die beestjes intussen wel weg waren. Niet dus. Ik ben ook een paar keer aan de binnenkant van mijn dij gestoken. De Azaron hielp maar een paar uurtjes. Met als gevolg dat ik vandaag veel - onopvallend - met mijn benen over elkaar heb zitten schuren.

Ik zal Peter maar vragen of hij het uit wil komen zuigen. Of zou dat te laat zijn?

3 opmerkingen:

  1. peter zal vast wel iets aan de jeuk willen doen, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht in eerste instantie niet aan een muggebult als oorzaak voor jouw jeukende kutje. Niet zo gek toch als je de rest van jouw blog gelezen hebt?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...