vrijdag 28 september 2007

vrouwen en mannen waar ik op val


Een lieve lezeres (kus, B.), met wie ik een heel fijn mailcontact heb, vroeg me op wat voor type man en/of vrouw ik val. Het leek me wel iets om daar hier op mijn weblogje wat over op te biechten.

Mannen waarop ik val zijn verzorgd, stoer en direct, hebben dierlijk temperament en zijn gevoelig. Een man is voor mij bij voorkeur gekleed in een kostuum met coltrui of een kostuum met overhemd, zonder stropdas. Huidskleur en leeftijd maken me niet zoveel uit (hoewel snoepjes van tussen de 20 en 25 natuurlijk wel heel lekker zijn). Ik houd van mannen die geen blad voor de mond nemen. Een man die tegen mij stoer praat over vrouwen en seks komt voor mij zo mannelijk over, dat hij me daarmee erg verlangend kan maken. Waar ik bij een man voor kan vallen is als een man me vertelt of laat zien wat hem opwindt. Dat gaat best wel ver: een man die vertelt dat hij gek is op zijn vrouw, of verliefd is op zijn buurvrouw wakkert bij mij iets aan. En hoe verder een man daarin gaat, hoe spannender ik zo'n man vind. Als een man me vertelt dat hij met zijn vrouw gevreeƫn heeft, doet me dat wat. En dat mag best in groffe bewoordingen (oh, wat erg van me, maar ik zeg het lekker toch). En bijvoorbeeld: ik vind het heerlijk om naast mijn vriend te zitten als hij erotische sites bezoekt en te zien hoe hij daar opgewonden van raakt. Die mannelijkheid spreekt mijn vrouwelijke instincten aan. Ik vind het heerlijk. Ik vind het supermannelijk overkomen als mannen met mij delen waar ze opgewonden van raken. Als een man me zijn vrouw of vriendin voorstelt of me een fotootje van hen laat zien kan ik het niet laten om me voor te stellen dat ze seks met elkaar hebben. Dat windt me op. Ook mannen die zich ongegeneerd in mijn bijzijn masturberen doen wat met me.

Vrouwen waarop ik val zijn niet de "prototype" lesbiennes (blaaahh, wat klinkt dat denigrerend; maar het is niet zo bedoeld). Ik houd van elegante mooie verzorgde dames. Een vrouw is voor mij bij voorkeur gekleed in een rokje of jurkje en draagt elegant schoeisel met een hakje. Wat ik opwindend vind aan een vrouw zijn mooie benen, zachte borsten en een zoete tong die graag de mijne zoekt. Mooie benen, verzorgdheid, elegantie, erotisch charisma en lesbisch. Met dat laatste bedoel ik dat een vrouw voor mij best bi mag zijn, maar dat ik niet graag heb dat er ook een man in haar leven is. Ik voel me dan een soort tweede keus. Bij een man is dat net andersom. Bij een man die ook een andere vrouw in zijn leven heeft, voel ik me juist trots en verheven. Onverklaarbaar, maar waar.

Een vrouw mag groot of klein zijn, dik of dun, blank of zwart, dat maakt me niet uit. Hoewel zwarte vrouwen misschien toch iets eerder mijn hart veroveren. En ook bij vrouwen geldt dat als ze zich ten overstaan van mij masturberen mij dat een heerlijk gevoel van geilheid kan geven.

Nou, zo zit dat dus een beetje bij mij.

"Verlangend naar zijn handen..."

3 opmerkingen:

  1. dan ben ik vast jouw type niet. draag veel liever een spijkerbroek en shirt of trui dan een kostuum. en stoer ben ik ook al niet.

    en dat ik af en toe best een beetje opgewonden raak, zal jou ook vast niks doen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overdag in stoere werkkleding en in vrije tijd vaak ik een strak pak zonder stropdas, maar met een koltrui of t shirt.
    Helaas jij in bezit van vriend Peter en ik in bezit van vriendin haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het matcht helemaal met mij, kostuum en zonder stropdas. Ik hou ervan ongegeneerd te praten over wat ik lekker vind en waar ik geil van word. Op AM verwees jij mij naar deze site om jou beter te leren kennen, inderdaad ik weet nu op welk type mannen jij valt, dat vind ik best prettig.
    Ik zou zeker in jouw bijzijn masturberen, maar hoop dat jij je dan ook vingert. Jou klaar, zien en horen komen wind mij zo enorm op. In gedachten geknield voor mij, jouw billen uitnodigend omhoog, jouw lippen wachtend op mijn tong, proevend van jouw geil.
    Mijn eikel lavend aan jouw nectar, zacht penetrerend tot mijn ballen tegen jouw billen kletsen.
    Helemaal verankerd in jouw geile kut, jouw spieren die mij omklemmen en masseren,mmmmmmmmmm heerlijk.
    Ja jij bent een vrouw voor mij, mijn type.

    kus,

    J

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...