woensdag 26 september 2007

Anale seks


Ik heb het nooit tegengehouden als een man me vroeg of hij me anaal mocht neuken. Het is niet onaangenaam. Maar ik vind het zelf lekkerder als ik gewoon in mijn kut geneukt wordt, om het maar eens duidelijk te zeggen zoals het is (excuses voor het groffe taalgebruik...).

Het vereist wel wat voorbereiding en gewenning. Althans bij mij ging het niet zomaar vanzelf de eerste keren. Mijn hart ging de eerste keer als een razende te keer, omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Ik was echt heel zenuwachtig. De jongen die het voor het eerst bij me deed had veel geduld met me. Eerst veel vaseline erop en erin gesmeerd, daarna voorzichtig met één vinger, draaien, erin duwen er weer eruit. Daarna met twee vingers, toen met drie vingers. En hij gaf steeds aan dat ik het moest zeggen als hij moest stoppen. Op een gegeven moment voelde ik mijn sluitspier helemaal ontspannen. Toen dat zover was gaf ik aan dat hij voorzichtig zijn penis in de opening mocht stoppen. Eerst deed hij er nog wat extra vaseline in en drukte hij er alleen zachtjes met zijn eikel tegenaan. Toen schoof ie langzaam door naar binnen. Ik kreeg eerst een aandrang om hem eruit te poepen. Maar toen hij met zijn handen over mijn buik ging strelen en met zijn vingers aan mijn vagina kwam, voelde ik iets heel intiems.

Maar zoals ik al zei, ik vind het toch het lekkerst om gewoon in mijn vagina geneukt te worden als die goed nat is. Die soppende geluiden ben ik in de loop der jaren gaan associëren met het lekkere gevoel van aankomende orgasmes. Dat maakt het extra aangenaam. Mijn vriend wil af en toe wel eens anaal en daar heb ik geen probleem mee. Als ik daar een man een plezier mee kan doen werk ik er graag aan mee. Vroeger met Jan (oude vriend van me) was ik er gek op. Hij vroeg er destijds ook wel eens om en toen vond ik het nog zalig. Ik weet niet of het aan hem lag of omdat het allemaal nog erg nieuw voor me was. Als ik nu bij hem ben vraagt hij er eigenlijk maar zelden om. Maar als hij wil mag hij gerust zijn gang gaan, want het is niet onaangenaam en het is op zich al heerlijk geil om te beseffen dat een man juist op jou zijn lusten wilt bevredigen.

1 opmerking:

  1. Hi Sonja,
    Ik zeg je eerlijk, dat ik het persoonlijk ook het lekkerste vind een meisje/vrouw in haar vagina te neuken, maar sóms kan het heel spannend en lekker zijn, om ook eens haar kontje te penetreren. Bij de vrouwen waarmee ik samen geweest ben gaat het ongeveer 60/40 op, waarbij 60% het niet/nooit lekker vindt als ze ook in haar achterdeurtje geneukt wordt. Mijn vrouw vindt het soms wel heel lekker, maar dat is echt van haar "mood" afhankelijk.
    Wat ik persoonlijk bijvoorbeeld weer wel heel spannend vind is een vrouw tijdens een MVM-trio in DP te nemen. Daarbij kan ik zowel wild worden van als ze de beide mannen tegelijk in haar poesje opneemt als ook 1 in haar poesje en 1 in haar kontje...
    Je schreef al eens, dat je ook eens doro 2 jongens verwend werd. Heb jij ooit een DP mogen meemaken? If not, zou dat je aanspreken, of eerder niet?

    Groetjes, Joris / summerlovin68

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...