maandag 24 september 2007

Hoe zit het met vrouwen


Hoe zit het bij mij met vrouwen? Dat is ongeveer hetzelfde als bij mannen. Mijn verlangens zijn naar vrouwen net zo sterk als naar mannen. Daar merk ik geen verschil in.

Helaas heb ik op dit moment geen vriendinnen in de zin van erotiek. Ik heb wel vriendinnen, maar die zijn hetero en dus gewoon gezellig om koffie mee te drinken of de stad in te gaan. En natuurlijk ook om lekker mee over mannen te roddelen.

Gerda is de enige op wie ik me nu in een lesbische relatie richt. Maar als er weer meer bi- of lesbische vrouwen in mijn wereld zouden komen laat ik dat graag toe. Ik heb wel mooie tijden in het verleden gekend. Ooit zelfs een keer met maar liefst drie andere dames in een groot bed gevreeƫn. Ik had toen contact met een lesbisch meisje dat heel actief was in die wereld. Zij had mij uitgenodigd een keer mee te doen samen met haar vriendinnen. Het was een heerlijke ervaring. Ik voelde me toen echt in de hemel. Als die handen en benen... en mijn tong van de ene mond in de andere, terwijl er ook aan mijn vagina en tepels werd gelikt en gestreeld. Ze waren opvallend lief voor mij als buitenstaander; ze hebben me echt verwend.

Natuurlijk vind ik het ook heerlijk als er vrouwen op me geilen. Dat is niet anders dan bij mannen. Mijn gevoel voor mannen en vrouwen is wat dat betreft niet verschillend van elkaar. Qua invulling van seks is het wel een groot verschil. Maar daar had ik het hier al een keer over gehad.

1 opmerking:

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...