dinsdag 18 september 2007

Hoe het inmiddels met Gerda en mij gaat



Een lezeres van mijn dagboek (Bianca) vroeg me in een reaktie hoe het inmiddels met Gerda en mij gaat.

Ik vind het heel leuk dat lezers naar dit soort dingen informeren. Blijkbaar schrijf ik niet voor niets. Ik vind het heerlijk om op deze manier over zulke dingen te kletsen. Normaal praat je hier niet met anderen over, maar zoals nu vind ik heerlijk, en het maakt me "chijl" dat de hele wereld mee kan lezen zonder dat ik nagekeken word op straat. Dat is echt een seksuele tic van me...

Maar hoe het met Gerda gaat? Nog geen echte ontwikkelingen. We hebben beide een vrij volle agenda, maar we bellen elkaar inmiddels wel regelmatig (om de paar dagen). We verlangen er alle twee naar om weer een avond samen door te brengen. Van mij mag dat ook best een hele nacht worden (...). Het is er nog even niet van gekomen.

Ik denk wel vaak aan haar. En ik praat er soms ook wel met Peter over, maar niet veel. Hij vindt het best allemaal. Hij is zelfs wel belangstellend. Hij heeft Gerda nog nooit gezien, en ik denk dat dat voorlopig maar zo moet blijven. Stel je voor dat hij haar leuker vind dan mij... Ik moet er niet aan denken.

Als het eenmaal tot iets meer met Gerda komt ga ik natuurlijk alles vertellen aan mijn dagboek. Al is het alleen al om daarmee de prettige dingen een beetje opnieuw te beleven en omdat het daardoor beter in mijn geheugen blijft. Los van de exhibitionistische geilheid die het oproept dat iedereen het kan lezen.

"Ikke..."

Nu ga "ikke" lekker slapen. Welterusten lieve lezers... kus!

7 opmerkingen:

  1. Je moet wel vertouwen hebben en misschien vinden jullie "het"met z'n drieen wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verheug me al op het vervolg!
    Sexy foto..je ziet er goed uit Sonja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je, Bianca. Ik begin ook wel nieuwsgierig naar jou te worden. Misschien kun je me wat meer over jezelf mailen? Alleen als je wilt, hoor...

    Kiss,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm heerlijk die laarzen...je weet dat ik daar van hou hihi ;-)
    Ralph

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig bewerkte foto Sonja.Heerlijk sexy,je hand op je nylon-knie en mooie hoge laarzen.Topfoto!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een sexy laarzen!

    ik wens nu meer dan ooit dat mijn kuisheidsgordel af is. dit plaatje doet echt zoveel pijn maar toch kan ik het niet laten langdurig te kwijlen hierbij. hmmmmmm

    cb3000 jongen

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...