zaterdag 8 september 2007

Fit blijven

Ik probeer iedere week tenminste twee keer te gaan joggen om fit te blijven. Iedere keer een half uurtje draven. Dat geeft me een goed gevoel. In de winter als het koud is en vroeg donker komt er vaak niet zo veel van. Daarom heb ik besloten om een cross-trainer aan te gaan schaffen. Dan kan ik gewoon thuis voor de TV ook mijn conditie op peil houden.

Toen ik onderstaand filmpje zag (weer met een brede grijns aangereikt door mijn oversexte vriend natuurlijk), bedacht ik dat ik mijn beslissing om een cross-trainer aan te schaffen misschien toch moet herzien.





Nee hoor, dat meen ik niet serieus. Zo'n apparaat kan me nooit bieden wat mijn eigen vriendjes - en Peter in het bijzonder - me te bieden hebben. Geef mij maar gewoon een echte vent van vlees en bloed, die mij het gevoel geeft dat ik een vrouw ben om geil van te worden. (Wat zeg ik nu allemaal; heerlijk dat dat hier zomaar schaamteloos kan.)

Dat neemt niet weg, dat het me heel erg leuk lijkt om zo'n apparaat eens een keer te proberen. Ik kan me best voorstellen dat ik hiermee tot goede orgasmes kan komen. Juist omdat je het ritme zelf optimaal kunt beïnvloeden. Ik denk dat het mij wel ongeveer zo zal vergaan als de proefpersoon in het filmpje. Niet verkeerd... maar ik zie me nog niet zo'n ding kopen.

3 opmerkingen:

  1. Bernard1900@hotmail.com9 september 2007 om 04:29

    Mocht je er overdag ooit eens zin in hebben, gewoon met iemand die spontaan aan je deur staat terwijl je vriendje weg is ( soms ben je overdag zo geil dat je de eerste de beste die aan de deur staat een beurt wil geven ), dan mag je me altijd mailen hoor. Groetjes, Bernard1900@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je wel willen hè bernard...

    Kiss,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, dat ziet er lekker uit,ben ook wel toe aan zo'n "oefening" :P heerlijk....

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...