zaterdag 29 september 2007

Even licht gevingerd



Ik was vanmorgen om 9 uur wakker. Ik lag te verlangen naar Peter, die in de loop van de dag komt. En ik voelde me daardoor geil. Tijdens het nasoezen in bed gooide ik het dekbed van me af, trok met T-shirt wat omhoog en speelde een beetje met mijn schaamlipjes. Ik maakte mijn vinger nat en draaide met het topje over mijn clitje. Zo lag ik mezelf licht te vingeren met mijn benen uit elkaar en iets opgetrokken. Met gesloten ogen zocht ik de lekkerste mensen uit die ik onder mijn vrienden, kennissen en collega's heb. Ik fantaseerde dat ze een voor een aan mijn bed-einde op een stoel zaten te kijken naar me. Dat ze geil werden van het uitzicht op mijn open gesperde vagina met vooruitstekend clitje en mijn gewriemel daaraan. En dat ze zichzelf masturbeerden bij die aanblik.

Ik liet het niet tot een orgasme komen. Alleen het spelen bezorgde me genoeg voldoening. Na een kwartiertje opgestaan, koffie gezet, boterham gegeten. Lekker getut..

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Lekker hoor. Wordt altijd erg opgewonden als vrouwen zichzelf vingeren. Zou me zeker gaan aftrekken aan het uiteinde van je bed. Waar ik ook altijd erg geil van wordt: met je kutje boven mijn gezicht en dan jouw vingers lekker bezig met je natte kutje.

    Liefs,
    Spurl
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. na het douchen beetje met mezelf gespeeld. lekker voor de spiegel met de handdoek om m'n piemel mezelf een beetje afgetrokken. darbij niet klaargekomen, maar mezelf verder afgedroogd en aangekleed.

    stel je voor dat ik m'n handdoek zou bevlekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo tegenover elkaar te zitten...beetje voelen, beetje spelen....hmmm.

    Ralph

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ook graag aan je voeten eind gezeten en genoten van jouw spel.Ik zie het beeld zo voor mij en kan daar met volle teugen van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker om te lezen, en heel herkenbaar !
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...