dinsdag 18 september 2007

Overspel



Ik heb weer iets intiems te melden aan mijn dagboekje.

Gisterenmiddag belde hij me weer op mijn GSM en vroeg of ik langs kwam (ik zat nog op mijn werk). Jan, een vriendje van vroeger nog. "De kust is weer veilig" zei hij door de telefoon. Het komt ook altijd onverwacht als een heerlijke verrassing. Toen ik thuis kwam uit mijn werk pakte ik wat spulletjes bij elkaar in een tas, ging me snel douchen, trok leuke kleren aan, mascara, lippenstiftje, geurtje en weg was ik. Heerlijk met elkaar gevreeƫn. Ik sloop vanmorgen om half 7 weer zijn huis uit om me thuis nog even op te frissen voor ik weer als keurige dame naar mijn werk ging.

Hij is een leuke vent met wie ik het goed kan vinden. Hij is getrouwd. Zijn vrouw heeft een paar keer per jaar heidagen van haar werk. Dan blijft ze een nachtje weg in een hotel en dan belt hij mij om te vragen of ik naar hem toe kom. Dan doen we samen alles wat god verboden heeft. Klopt, dat is overspel van hem, maar die overspeligheid heeft wel wat. Het feit dat hij het er voor over heeft zijn eigen vrouw te bedriegen om met mij te zijn geeft me een trots gevoel. Hoe hij zijn vreemdgaan voor zichzelf verantwoordt ten opzichte van zijn vrouw is zijn zaak. Zolang ik niet te veel face-to-face met haar word geconfronteerd voel ik me verheven boven haar en geniet ik van de avontuurtjes met hem.

Dat heerlijke gevoel als ik dan zijn handen weer aan mijn benen voel... puur genot.

Mijn vriend weet dat ik zo nu en dan iets met andere mannen heb, daar laten we elkaar vrij in. We hebben bewust gekozen voor een LAT-relatie om elkaar in dit soort dingen vrij te laten. Daar zijn we allebei happy mee. Hij heeft ook zo zijn avontuurtjes. We gaan daar verantwoord me om. Dat is onze kracht. En daarom hoef ik ook nooit geheimzinnig te doen als ik een telefoontje krijg. Ik moet zeggen dat het extra opwindend met Jan is geworden sinds hij getrouwd is. De spanning van het stiekeme en het feit dat hij nog steeds naar mijn seksualiteit verlangt, ondanks zijn eigen vrouw getuigt voor mij wel van een super mannelijke geilheid, hoor.

Waar ik het met een spannende relatie met een overspelige minnaar bij John bij fantasie moet laten, omdat hij te dicht in de buurt woont en ik zijn vrouw te goed ken, ligt dat bij Jan anders. Jan woont hier 50 kilometer vandaan en ik ken zijn vrouw weliswaar, maar ik heb nauwelijks contact met haar. Hij is een vriendje van vroeger. Er was altijd al een sterke lichamelijke aantrekkingskracht tussen ons, zonder verliefdheid. We maakten bij mij thuis afspraakjes die nooit langer duurden dan een uurtje, waarin we gulzig seks bedreven met elkaar. Daarna kleedde hij zich weer aan en vertrok. Nu ga ik af en toe naar hem toe als zijn vrouw weg is. Hij heeft een heerlijk luxe woning met een groot bubbelbad en een waterbed. Hij is dierlijk lekker en we doen een paar keer per jaar lekker geil met elkaar.

Ik zou best John, mijn buurtgenoot, ook op dezelfde manier als mijn minnaar willen hebben, maar ik ken zijn vrouw echt veel te goed. We komen zelfs bij elkaar op de koffie. Dat zou het behoorlijk lastig voor me maken, want ik ben veel te eerlijk en integer om dat aan te kunnen. Alleen mijn stiekeme fantasieƫn al over hem vind ik moeilijk ten opzichte van haar als we bij elkaar op de thee zijn. Zo'n man niet te dicht in de buurt wonen, want je komt elkaar dan ook tegen in een andere context met andere mensen, waaronder ook zijn vrouw, erbij. Dat wordt veel te ingewikkeld voor me, dus daar begin ik niet vooralsnog aan.

Maar gelukkig heb ik Jan (waar in nog heerlijk van nagloei) en nog een vriendje en af en toe nog wel eens een los slippertje, en natuurlijk Peter.

3 opmerkingen:

  1. Heb ook getrouwde viendin maar dan in het buitenland. Heel spannend en opwindend om niet betrapt te worden door haar man. Heeft wel iets bijzonders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,

    Spannend is dat he? Ik heb ook zo'n vriendinnetje, ex van een vriend, hebben meestal 2 of 3 keer per jaar heftige sex. Verder geen verplichtingen, prima zo.

    Ze is gewoon echt lekker, 1.82 lang, mooie borsten en een adembenemende bilpartij.

    Ben benieuwd na je avonturen met Sonja.

    Groet,
    Spurl
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja je hebt helemaal gelijk.. dit is een zalige video waar ik soms over droom gebeurt hier gewoon. Lijkt me zalig om je zo over te kunnen geven aan je gevoel in een korte heftige ontmoeting met een onbekende.
    Jack

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...