dinsdag 4 september 2007

Kousen met jarretelletjes

In een anonieme reactie werd me gevraagd of ik geen foto van mijn kousen met jarretelletjes had. Peter had gisteren zijn camera weer eens in de aanslag (dat krijgt nu met deze blog voor mij wel een andere dimensie dan voorheen) en ik had vandaag een paar uurtjes tijd om van het toch wel ordinaire plaatje iets moois te maken. Je hebt dus geluk, Spurl.

"Mijn jarretelletjes"

Ik heb gisteren ook het onderstaand slipje even gedragen. De hoogste bieder mag het van me hebben, mail me maar... (grapje).

"Mijn roze doorkijkslipje"

En voor wie het weten wil: ik heb hem een spetterende handjob gegeven... Hij kronkelde onder mijn handen van genot, de boef.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Dank voor je foto, je ziet er opwindend uit met die jarretelletjes van je. Dat roze slipje is ook niet verkeerd.

    Groet,
    Spurl
    XXX

    spurl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm Son... dat slipje

    Het ziet er zelfs een beetje doordrenkt van je "pussy-juice" uit...

    Ik zou wel eens willen weten hoe dat ruikt... en me er dan op willen aftrekken...

    (lekker glad poesje ook, trouwens... helemaal geschoren, of met een "landingsbaantje"?)

    geilevent2002@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yummie...!
    Laat eens zien...

    (op zo'n anonieme manier als dit kan dat toch gemakkelijk?)

    Kus op je "terminal" ;-))

    geilevent2002@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1.68 m, is dat hoog genoeg? ;-)

    B

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...