woensdag 26 september 2007

Geil ding


Ik had al een keer verteld, dat ik er op kick als mensen mij opwindend vinden. Zonder dat ik nou als een "slet" door het leven wil gaan (verre van dat)vind ik het toch heerlijk als ik merk dat mensen mij een "geil ding" vinden. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo, dat zit in mijn natuur.

Ik ontdekte een site waarmee je lezers om een mening kunt vragen. Natuurlijk dacht ik gelijk aan mijn lezers en mijn blog. Ik heb het toegevoegd aan het eind van deze pagina, voor de fun. Je kunt daar aangeven hoe geil je me vind. Ik ben hééééél benieuwd...

6 opmerkingen:

  1. Als je je sletterig kleedt of gedraagt, hoeft niet te betekenen dat je er ook een bent, toch?
    Ik vind je in ieder geval een heerlijk geile vrouw...en je schrijft het nog eens lekker geil op ook! Keep up!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan "Anoniem":

    Dat vind ik heel fijn om te horen...

    Kus
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps sorry....anoniem was ikke...Ralph

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi....
    nogmaals ik wordt echt geil van je blog en de foto's.....
    en terwijk ik dit tik krijg ik een erctie.... tsjeeee ik wil je laten zien hoe ik spuit

    XXX Trend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je eens wist wat het met me doet als je zoiets zeg, Trend. Het maakt me trots en zelfverzekerd...

    Kus,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het feit dat zo kunt vertellen wat je allemaal doet maakt mij geil. Ik wil je bekijken als je een erg kort rokje aan hebt en dan ook nog zonder slipje. Ik stel me je kale kut voor. Daarom ga ik op m'n hurken voor je zitten en duw mijn hoofd onder je rokje. Ik wil je likken, met m'n tomg over je lipjes en je clitje glijden. Ik wil je horen kreunen wanneer je geil begint te worden. Terwijl ik je lik neem ik mijn grote harde lul in m'n hand en begin mezelf af te trekken ......

    Zullen we samen door gaan? Je maakt me geil, hitsig. Ik wil je neuken!!!

    Zullen we ????

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...