zaterdag 20 oktober 2007

Zomaar een zaterdagavond


Hij zit nog steeds te bellen. We zaten net zo lekker te wriemelen aan elkaar en dan gaat dat rotmobieltje van hem. Laat maar effe gaan. Ik ben mijn mail maar gaan checken, want ik heb een onwijs fijn mailvriendinnetje; ik kan steeds maar nauwelijks wachten tot ze weer een mailtje stuurt. En yes, ik heb haar gelijk teruggemaild en Peter zit nog steeds te kletsen in dat apparaat van hem.

Ik ga nu naar beneden en ik ga hem gewoon aan zijn pikkie zitten trekken terwijl hij aan het bellen is. Nou wil ik weer...

2 opmerkingen:

  1. Hij zijn apparaat...jij zijn apparaat....HiHi
    Have Funxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met jouw verleidingskunsten krijg je het zeker voor elkaar dat hij het gesprek afbreekt.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...