woensdag 10 oktober 2007

Bij Gerda op bezoek


Meer dan 10 jaar was het geleden sinds Gerda en ik zonder opzet elkaar uit het oog verloren. En dan na het onverwachte bezoekje van Gerda valt alles weer op zijn plaats. Ik ben gisteren bij haar geweest. Hier volgt het verslag, zodat het voor altijd in mijn geheugen gegriefd blijft.

"Mijn decolletéetje"

Het was heerlijk. Ik moest even zoeken voor ik haar huis gevonden had. Het is een kleine woning. Ze zag er stralend uit. We waren allebei zo blij dat we elkaar weer zagen. We hebben elkaar omhelsd en wel een paar minuten lang stevig vastgehouden. Als tortelduifjes gaven we elkaar kusjes op de wangen, de lippen, het voor hoofd, de nek, de hals. Het was zo fijn. Ik heb mijn tas op de slaapkamer gezet en daarna zij we de stad ingegaan.

Ik heb driekwart van mijn maandsalaris uitgegeven aan een nieuwe wintergarderobe. Leuke truitjes, een paar rokjes, maillot, sjieke panties, mooie schoentjes, jas, sjaaltje. Allemaal leuke dingetjes, en Gerda ook. Ik heb van Gerda een leuk setje cadeau gekregen bestaande uit een sjiek wit zijden slipje, minuscuul klein met string, en een open BH-tje. Daarna zijn we koffie gaan drinken en hebben we lekker zitten kletsen met elkaar. Ze is tijdens het babbelen nog even aanrakerig als vroeger. En ik vind die aanrakingen van haar op mijn arm, hand en schouder nog net zo prettig als vroeger. Na het koffiedrinken zijn we naar de supermarkt gereden om spulletjes te kopen voor het koken 's-avonds. Gerda had al een lijstje gemaakt. Daarna hebben we bij Gerda thuis samen in de keuken gezellig staan koken. Ze heeft me het serviesgoed gewezen en ik heb de tafel gedekt. Zij prutste nog even in de keuken terwijl ik even op haar PC in de hoek van de kamer een mailtje naar Peter stuurde (en reacties op mijn weblog checkte). We hebben in haar huiskamertje gezellig zitten eten. En maar kletsen, kletsen en kletsen.

Daarna stelde Gerda voor om samen in een warm bad te gaan liggen soezen. Ze heeft een klein huisje, maar aan de badkamer mankeert niks. Er was zowel een douchecabine als een redelijk ruime badkuip. Gerda liep eerst naar de slaapkamer om daar de verwarming open te draaien. Daarna liet ze het bad vollopen en deed er een schuit badschuim in. Het rook aangenaam naar lavendel. We kleedden onszelf helemaal uit - onder ondeugend gestaar naar elkaar - en gingen tegenover elkaar, met de benen langs elkaar in het bad zitten. Ik had mijn best gedaan om er zo verzorgd mogelijk uit te zijn, maar Gerda had dat duidelijk ook gedaan. Wat heeft ze toch een prachtig lichaam. Iets voller dan 10 jaar geleden, maar zeker niet minder mooi. Supergladde benen en geen schaamhaartje te bekennen. Elkaar verlangend aankijkend lieten we zonder iets te zeggen onze handen over elkaars benen op en neer glijden. Ik voelde mijn tepeltjes verstijven. Ik pakte een wassponsje deed er wat zeep op en begon Gerda's benen te wassen. Daarna haar buik, haar borsten, haar hals. Ze liet het vol genoegen met gesloten ogen en een glimlach op haar mond over zich heen komen. Ik zag dat ook háár tepels harder werden. Ze wreef met beide handen langs de binnenkant van mijn dijen op en neer, vanaf mijn knieën tot tegen mijn vagina en weer terug. Ik boog me naar haar toe en zette mijn lippen op de hare. Ze zoog gelijk mijn tong bij haar naar binnen. Ik schoof wat dichter tegen haar aan, min of meer op haar schoot, en zoog het vocht van haar natte tong over de mijne. Ze raakte mijn vagina aan en ik de hare. We lieten onze vingers zoeken naar elkaars clitje en raakten die voorzichtig onder water aan. Heerlijke huiveringen schoten over mijn rug. Onze tongen speelden in elkaars mond. We drukten ons bovenlichaam tegen elkaar. Ik voelde mijn tepels heerlijk over de huid van haar zachte borsten wrijven. En ik voelde haar tepels in mijn borsten priemen. Intussen bleven we elkaar zoenen. Ik voelde de geilheid in me aanzwellen. Ik nam haar hoofd tussen mijn handen en drukte mijn mond nog steviger op de hare.

Toen het water kouder werd lieten we elkaar los. We stonden op, kusten elkaar nog een keer op de lippen en stapten het bad uit. We hielpen elkaar met afdrogen en liepen daarna naakt naar de slaapkamer. Het was daar inmiddels heerlijk warm. We ploften op bed, draaiden naar elkaar toe en begonnen weer te zoenen. "Wacht", zei ik, "ik zal je cadeautje aantrekken, dan kunnen we kijken hoe het staat". We moesten lachen omdat ik de voorkant van het slipje moest optrekken om te voorkomen dat mijn vagina er iets bovenuit stak. Toen ik in de spiegel keek was ik verrukt, zo mooi vond ik het halve BH-tje mijn borsten opdrukken. "Het staat je snoezig", zei Gerda. Ze ging achter me staan en we keken samen in de spiegel hoe ze - volledig naakt - met haar handen over mijn bovenbenen streelde en met één hand over het slipje in mijn vagina greep. Weer moesten we lachen toen daardoor het slipje iets zakte en de bovenkant van mijn schaamlippen zichtbaar werd. "Kom, laat maar even aan" zei Gerda. En ze trok me mee op bed. Terwijl ik daar lag, ging ze op handen en knieën naast me op bed zitten en begon me over mijn hele lichaam te kussen en te likken; vanaf mij voorhoofd, mijn neus, mijn mond, mijn hals, tepels, buik, navel dijen, knieën tot aan mijn voeten. Ik voelde mijn hele lichaam tintelen. Ik had mijn ogen gesloten en genoot met volle teugen van haar warme vochtig aanvoelende lippen en tong. En toen kwamen de tong en lippen weer terug naar boven. Tot aan mijn slipje. Ik voelde dat ze de minuscule bedekking iets opzij schoof en ik voelde haar tong tussen mijn schaamlippen dringen. Hier werd ik héél geil van. Ik vertelde haar hoe heerlijk dit voelde. Ik zei dat ze door moest gaan. "Draai je onderlichaam eens naast mijn hoofd" zei ik na enige tijd. Ze ging verliggen zonder haar tong van mijn vagina af te halen. Ze lag op haar zij met haar heup naast mijn gezicht. Ik trok haar ene dijbeen over mijn gezicht, ze rolde wat mee ik begon haar vagina op dezelfde wijze te likken als zij de mijne. Toen begonnen de orgasmes zich aan te dienen. Gerda kwam als eerste. Ze liet me even los terwijl ze lag te beven van genot. Ik bleef intussen met mijn tong haar clitje aantippen. Toen ging ze weer verder bij me en was ik het die een hevig orgasme onderging en toen nog een keer en toen Gerda weer.

We verloren de tijd uit het oog. We hebben gelikt, we hebben gezoend, we hebben gestreeld, we hebben vooral veel geknuffeld en zo zijn we in elkaars armen in slaap gevallen. We werden vanmorgen met een voldaan en volkomen ontspannen gevoel wakker. We glimlachten naar elkaar, we bekeken elkaar en we raakten elkaar aan. We zijn samen onder de douche gaan staan en hebben daar onder de warme straal elkaar nog een keer gepassioneerd gezoend. Daarna hebben we ons aangekleed en zijn we gaan ontbijten. We hebben onze gevoelens naar elkaar uitgesproken en elkaar bedankt voor de heerlijke intimiteit de we aan en met elkaar beleefd hebben. Eén ding stond voor ons allebei vast: dit gaan we vaker doen!

Om half twaalf vanmorgen stapte ik in mijn auto en ik reed neuriënd en compleet gelukkig terug naar huis.

2 opmerkingen:

  1. jouw geluk straalt er vanaf in je verslag!
    ik geniet er echt enorm van,
    mmmmmmmmmmm........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nog ondeugender geworden dan je voorspeld hebt.
    Leek mij een fijne avond waar ik graag live bij was geweest. Desnoods alleen maar om te kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...