maandag 8 oktober 2007

Twee keer gemeenschap gehad


Yes yes yes! Het was beet afgelopen zaterdagavond! We zijn met twee leuke jongens meegegaan (inderdaad, deze keer gingen Hester en ik wel samen mee, voor het eerst). Ik ging met hem mee naar zijn slaapkamer en Hester met zijn vriend in de huiskamer op de bank. Twee volwassen vrouwen met ieder een hitsige knul van nog geen 25. Ik was pas om 5 uur 's-morgens thuis en om 11 uur kwam Peter terwijl ik nog in bed lag (hij heeft een sleutel). En toen heb ik met hem ook nog liggen neuken. En dan dinsdag nog naar Gerda... Zo heb je op vrijdag nog geen idee van wat het weekend gaat brengen en zo heb je twee keer met een man in bed gelegen en ook een afspraak met een vrouw staan.

Het begon zaterdagavond allemaal erg onschuldig. Hester en ik zaten gezellig met twee glaasjes jus d'orange aan de bar te kletsen met elkaar. Op een gegeven moment werden we begroet door twee jongens. Ze vroegen of we iets wilden drinken. Hester en ik kunnen met een enkele blik naar elkaar vaststellen of we zo'n aanbod af zullen slaan of niet. Met deze jongens staan we wel vaker te kletsen en te drinken, dus het was vanzelfsprekend om hun aanbod aan te nemen. Het gesprek begon op de gebruikelijke oppervlakkigheid. Dat we er weer goed uitzagen. Dat het jammer was dat we niet vaker kwamen. Naar complimentjes vissend vroegen wij of we niet te oud waren voor zulke jonge knullen. Geen antwoord, maar een tegenvraag: of wij hen niet aantrekkelijk genoeg vonden. Leeftijden werden uitgewisseld: wij 36, zij 23 en 24. Hester fluisterde in mijn oor: "Volgens mij willen ze wat van ons". Waarop ik in haar oor fluisterde: 'Naar bed". We schoten alle twee in de lach. Zichtbaar niet op zijn gemak vroeg een van de jongens wat we over hen zaten te smoezen. Ik zei: "wij denken dat jullie erop uit zijn om ons te neuken". Ze kregen beide een kleur, schattig om te zien. Schuchter en aarzelend, maar dapper vroeg die ene jongen weer: "Zouden jullie dat dan willen?". "Natuurlijk willen we dat" flapte Hester eruit. Weer schoten we alle twee in de lach. Ik vroeg fluisterend in Hesters oor met wie zij wilde. Mij maakte het niet uit, het waren allebei snoepjes. Hester trok een van de jongens aan zijn arm en zei: "Ik wil met jou". Ik zei gelijk tegen de andere jongen: "en ik met jou". We zijn toen naar de woning gegaan van mijn jongen.

Er werd snel beslist wie welke ruimte tot zijn beschikking kreeg. Hester met haar knul in de huiskamer en ik ging met kloppend hart met mijn knul naar zijn slaapkamer. Ik heb me gelijk poedelnaakt uitgekleed en ben op mijn rug op bed gaan liggen. Met mijn benen over elkaar geslagen lag ik verlekkerd toe te kijken hoe hij zich van zijn kleren ontdeed. Toen hij ook naakt was, zei ik: "kom, even wassen". We liepen naar de badkamer waar we allebei onszelf van onder met water en zeep wasten. Ik was het eerst klaar en ging weer op bed liggen. Hij kwam met een enorme erectie achter het bed-einde staan. Hij keek naar me en ik spreidde mijn gestrekte benen voor hem. Daar lag ik als verlangende rijpe vrouw mezelf beschikbaar te stellen voor een 23-jarige knul. En ik vond het razend opwindend. En natuurlijk heel vleiend dat zo'n jonge knul nog seks met mij wilde. Hij zei dat hij altijd heel geil wordt van volwassen vrouwen met mooie kale kutjes. Die opmerking maakte me trots. Ik vroeg of hij dan zoveel ervaring heeft met oudere vrouwen met kale poesjes. Waarop hij weer vroeg of ik altijd zo bijdehand ben. Terwijl we lachten legde hij zijn handen op mijn voeten en schoof ze langzaam naar mijn billen. Hij drukte mijn knieƫn naar buiten, waardoor mijn vagina pal voor hem helemaal open kwam te liggen. Toen begon hij me onwaarschijnlijk lekker te likken. Ik voelde hem zuigend trekken aan mijn binnenlippen en ik voelde zijn natte tong steeds tegen mijn clit komen. Hij hield niet op en ik begon te beseffen dat het zijn doel was om me op deze manier tot een orgasme te krijgen. Ik hoopte het, hij deed het geweldig goed. Intussen hoorde ik het onbeschaamde gekreun van Hester in de huiskamer. Het leidde me even af, maar bij de volgende aanraking van zijn tong aan mijn kittelaar schoot er plotseling een zalig orgasme door mijn lichaam. Hij richtte zijn hoofd op en kijk me trots aan: "geen spijt?" vroeg hij. Ik antwoordde niet, voelde me geil, nam zijn penis met beide handen vast, trok hem in de richting van mijn vagina en zei nog half versuft van genot: "ik wil dat je hem erin stopt". We hebben daarna op verschillende manieren en met tussenpozen heerlijk en heftig gemeenschap gehad (uiteraard met condooms) en elkaar aangename erotische massages gegeven.

Om vier uur 's-morgens kwam Hester de slaapkamer binnen. Ze was aangekleed. Ze lachte naar ons en zei dat ze naar huis ging. Ik stond op en kleedde me ook aan. We hebben in de huiskamer met zijn viertjes nog even een kopje thee gedronken. "Mijn" knul kon het niet laten om intussen met zijn hand onder mijn rok over de binnenkant van mijn blote dijbeen te wrijven. Ik had mijn panties niet meer aangetrokken. Het voelde lekker aan en ik liet hem heerlijk zijn gang gaan. Een van de jongens vroeg of we dit nog een keer konden doen? Weer was een blik tussen Hester en mij voldoende om het antwoord te kennen. "Dat is goed" zei Hester, "zullen dan van partner wisselen?". De jongens keken elkaar vragend aan en kijken toe beide naar mij. Ik knikte glimlachend.

Thuis aangekomen heb ik me gedoucht en ben daarna gelijk mijn bed ingedoken. Het was inmiddels 5 uur. Om 11 uur hoorde ik een auto voor de deur stoppen en de sleutels in het slot van de voordeur rammelen. Het was Peter. Ik lag nog in bed en hield me slapend toen Peter de slaapkamer binnenkwam. Ik lag op mijn zij met mijn rug naar hem toe. Ik hoorde dat hij zich uitkleedde. Hij kroop achter me onder het dekbed en ik voelde een voorzichtige hand tussen mijn dijen schuiven. Ik huiverde, pakte zijn hand voorlangs vast en trok hem tegen mijn vagina. "Was het leuk in Antwerpen?" vroeg ik, terwijl ik nog steeds met mijn rug naar hem toe lag. "Ik vind dit veel leuker" zei hij. En ik voelde dat hij zijn warme eikel tussen mijn bilnaad op en neer bewoog. De geilheid van de afgelopen nacht zat nog diep in me. Ik tilde mijn been iets op en hielp Peter met het inbrengen van zijn penis. Ik voelde het bloed in zijn stijve geslacht kloppen toe hij in me zat. "neuk me eens op je allerbest, Peter" zie ik. En Peter ging verder met waar het vannacht om 4 uur ophield. Binnen een paar uur tijd met twee mannen onafhankelijk van elkaar gemeenschap hebben. En dan dinsdag ook Gerda nog. Waar heb ik zo'n heerlijk leven aan te danken? Het beangstigt me ook wel dat het misschien een keer zal stoppen. Maar daar denk ik nu niet aan...

"Hier ben ik veelvuldig gestreeld afgelopen weekend"


5 opmerkingen:

  1. Hmmm wat een heerlijk heet verhaal en een nog geilere foto/tekening...
    Kan me voorstellen dat je niet wilt stoppen ;-)
    Damn, wat word ik hier bloedgeil van..

    XXRalph

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Sonja,

    Weer een heerlijk verhaal van je belevenissen van het afgelopen week-end. Heb zelf ook wel zoiets meegemaakt in het verleden. Alleen bij mij was het binnen twee uur.

    Waren twee fantastische meiden. Ze weten het ook van elkaar, heb ik later begrepen. Een van die meiden kom ik nog wel eens tegen in het uitgaansleven van Utrecht(jou niet onbekend). Ze is inmiddels getrouwd, maar ik voel nog altijd een bepaalde spanning bij haar.

    Die foto van je tepels is trouwens geweldig, zo zie ik ze graag. Laat me niet onberoerd zulke lekkere tepels.

    Groet,
    Spurl
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een opwindend en pik strelend verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere geile meid ben jij toch sonja. En wat vind je zelf andersom van (iets) oudere mannen? Zou je daar ook wat mee kunnen hebben?
    XXX
    olala van STK

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Sonja.... en als je een keer wat wil met een vent van 52? Lijkt me een feest om je uitgebreid te beminnen...
    XX kerel48

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...