woensdag 24 oktober 2007

Rok zonder slipje


Ik heb het gisterenavond eens uitgeprobeerd en het maakte me bloedgeil.

Ik wist dat Peter zou komen en ik dacht ik ga eens kijken hoe dat is. Panty uit en slipje uit. Rokje over mijn blote billen en niks ervan zeggen.

Ik heb zo een uur rondgelopen voor hij het in de gaten kreeg. Bloed en bloed geil werd ik ervan; de spanning wanneer hij het zou merken en hoe hij zou reageren.

Toen ik iets hoog uit de kast pakte hoorde ik hem achter me zeggen: "Shit, wat ben jij een lekker sletje, zeg." Ik draaide me om, ging tegen hem aan staan rijen en vroeg: "Vind je?" en kuste hem op zijn mond. Hij had het niet meer. Hij pakte me bij mijn billen en begon me als een gek te tongen. Zijn broek open, mijn been opgetild en staand met mijn rug tegen de muur geneukt.

4 opmerkingen:

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...