zondag 21 oktober 2007

Clitoris knijpen


Ik zag vanavond Goedele Liekens op TV in "De wereld draait door" haar boek "Ons seksboek" promoten. Ze legde uit hoe mannen bij een vrouw in de clitoris zouden moeten knijpen om haar op te winden.

Alsjeblieft Goedele, als er in en rond mijn clitoris geknepen wordt, ben ik het zelf die dat doet. En als ik wil dat een man dat doet, wat best eens zou kunnen, leg ik hem zelf ter plekke wel uit hoe en wat. Laat er alsjeblieft niet iemand spontaan in mijn clitje gaan knijpen omdat hij in "ons seksboek" heeft gelezen hoe geil mevrouw Liekens dat wel niet vindt.

Maar, hypocriet als ik ben, het lijkt me wel een spannend boek.

3 opmerkingen:

  1. Wil je het mij laten zien,kneepje bij kneepje, en verder?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil onder jou begeleiding best wel met je clitje spelen en als dat dat op prijs zou stellen erin knijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knijpen alleen onder mijn strikte aanwijzingen...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...