zaterdag 13 oktober 2007

Mijn eerste orgasme


Ik ben lekker wezen joggen vanmiddag. Het was mooi weer. Even uitzweten voor het douchen. Na het douchen een lekker makkelijk t-shirtje over mijn blote borsten getrokken en in een dun wijd zomerrokje gestapt. Eten gekookt. Peter heeft bij me gegeten. Even met elkaar op de bank liggen stoeien, kietelen en geilen. Daarna is hij naar zijn vriend gegaan om hem even ergens mee te helpen. Hij komt straks hier slapen.

En zodoende lag ik dus vanavond op de bank even met Hester te bellen. Glaasje wijn binnen handbereik. Ik vertelde Hester dat ik haar vorige week boven helemaal kon horen. Het verraste haar en ze geneerde zich ervoor. Ze vertelde dat hij haar anaal had geneukt. Ik moest een beetje in mezelf lachen. Ik weet dat Hester er wel pap van lust. Ze leunde voorover met heel haar bovenlichaam op de tafel terwijl hij met zijn pik in haar kont zat, vertelde ze net zo plat als ik het hier nu schrijf.

Na het telefoontje lag ik even in alle rust te mijmeren. Mijn hoofd op een armsteun van de bank en mijn knieën opgetrokken, waardoor mijn rokje tot ter hoogte van mijn slipje viel. In mijn ene hand had ik een glas wijn, terwijl ik onschuldig - haast onbewust - met een vinger van de andere hand langs de zijkant van mijn slipje mijn vagina zat te strelen. En mijn gedachten ging naar vroeger. Een moment dat geen enkele vrouw waarschijnlijk ooit zal vergeten.

Ik zat in de tweede klas van de middelbare school toen ik voor het eerst klaarkwam. Ik moet dus 13 of 14 geweest zijn. Het kwam heel onverwacht. Ik speelde 's-avonds in bed al regelmatig met mijn lipjes en mijn clitoris. De gevoeligheid daarvan vond ik aangenaam. Van klaarkomen had ik nog geen benul, naïef als ik was. Die keer dat ik voor het eerst een orgasme kreeg was ik extra lang doorgegaan met wrijven over mijn clitoris. Het voelde als een soort jeuk waaraan je steeds maar wilt blijven krabben. Vanwege het aangename gevoel gaf ik daar aan toe. Ik kreeg spiertrillinkjes in mijn onderbuik. Ik merkte dat het steeds vochtiger werd en daardoor voelde het ook steeds prettiger. Ik dacht toen nog dat het urine was dat vrij kwam vanwege de tintelingen in mijn onderbuik. Ik bleef maar doorwrijven. Toen schoot er plotseling en schoksgewijs een heftige huivering door mijn hele lichaam die een tijdlang aanhield. Ik begreep het niet, maar het was overweldigend. En dat ben ik de volgende dag weer gaan proberen en toen gebeurde het weer. Ik vond het een geweldige ontdekking aan mijn lichaam. Ik raakte er helemaal "verslaafd" aan. Vanaf dat moment zijn mijn seksuele gevoelens echt op gang gekomen. Ik sprak erover met een vriendinnetje en ontdekte dat zij het gevoel ook kende. We zochten er met rode oortjes dingen over op in de bibliotheek en zo werd ik steeds wijzer.

En nu lag ik weer op dezelfde manier met mijn lipjes en clitoris te spelen. Even onschuldig als vóór mijn eerste orgasme. Verlangend naar weer een nacht met Peter straks.

"Kom mee, ik wil je..."


5 opmerkingen:

  1. Ik lig alleen gekleed in een slip op de bank voetballen te kijken. Tussen door nam ik de door mij bezochte sites door en las jouw verhalen. Dit veroorzaakte een heftige reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SONJA

    IK HAD EERST DE VERHALEN VAN OPGEWONDENVROUW GELEZEN EN DAARNA DIE VAN JOU
    WERD VAN BEIDE VERHALEN ERG OPGEWONDEN EN HEB MIJN SCHAAMHAAR ROND MIJN STIJVE PIK WEGGESCHOREN EN MIJ DAARNA OP DE BANK AFGETROKKEN
    OOK IK KWAM HIERBIJ TRILLEND VAN EMOTIE KLAAR WAARBIJ DE SPERMA TOT BIJ MIJN HARDE TEPELS KWAM
    JULLIE MAKEN MIJ IEDERE KEER WEER SUPER OPGEWONDEN EN GEIL

    XXXGIJS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAHAHAHA DIE TITEL ALLEEN ALLL

    hou die crap lekker voor je, wil je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het nogal slap als je geeneens je naam erbij durft te zetten anoniem! als je het crap vind lees je het niet !!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...