woensdag 31 oktober 2007

Plassertjes


Hallo mannelijke lezers van mijn dagboek.

Ik ben zóóóó benieuwd hoe jullie plassertje reageert op deze aanblik van mijn bijna 37 jaar oude billetjes. Wordt ie er groter van? Dat vind ik zo mooi om te zien, als een plassertje aan het stijgen is. Vooral als het vanwege mij is. En ik ben ook zóóóóó benieuwd wat er dan met zo'n plassertje gedaan wordt als ie groot is geworden van mijn billetjes, van MIJN billetjes...

Misschien sta ik wel in het middelpunt van een onzichtbare gangbang. Grrrrr... geil idee.

Wat ben ik erg vandaag. Sinds ik vanmorgen opgestaan ben zit er al een hengstigheid in mijn lijf. Dit is weer zo'n dag. Lekker even tussen de middag van mijn werk naar huis om onder een hete douche te gaan staan...

Hoe reageert jouw plassertje hierop?


19 opmerkingen:

  1. Hmm …
    Lekker hard zit hij dan te duwen tegen mijn broek. Ik laat hem een poosje wachten maar ook niet te lang. Ik doe al mijn bovenkleren uit en dan in een ruk mijn onderkleding. Heerlijk hoe hij dan opwipt en fier staat te pronken. Zachtjes streel ik het voorvocht over zijn hoofdje, ik melk hem nog wat zodat er enkele leuke parels verschijnen. Ik ruik eraan en als ik dan denk hoe ik jou “op zijn hondjes” en “op zijn Grieks” neem, zachtjes je borsten en tepels masseer en even knabbel aan je oorlel, dan is hij niet meer te houden, genot schiet door mijn onderbuik, ik hou hem even onder de koude kraan, laat hem wat schrikken, daarna masturbeer ik lekker hard tot hij spuit, over mijn buik en borst. Nog even nastrelen, lekker verder fantaseren over je heerlijk geile lijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem, wat zeg je dat mooi. Ik voel de tintelingen in mijn onderbuik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lig beetje met mezelf te spelen.
    heb harde plasser gekregen van je jonge billetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas kan ik niet in alle vrijheid van jouw foto's en verhalen genieten; moet het enigzins stiekem doen. Maar natuurlijk gaat mijn "plassertje" hier ook van groeien. Ik houd van rijpe vrouwen: heerlijk die kont van je en die stevige kuiten. En niet te vergeten die witte kousen en laarzen. Ik stimuleer mijn jongeheer door er in te knijpen. Als het te erg word, ga ik even naar naar het toilet en verder kun je het wel raden. Reageer je ook (wat vaker) op onze reacties? Geeft minstens een zo grote kick! Is toch leuk?

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moet ik je nog zeggen. Je weet het al

    Gijs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto van je heerlijke billen Sonja !!!
    Reken maar dat deze voor de nodige onrust "down-under" zorgt ;-)

    Lijkt me ook fantastisch als je je nog ooit eens openstelt voor een mini-GB...

    Nadat je Peter te kennen gegeven hebt het evt. eens met enkele mannen tegelijk te willen ontdekken, legt hij contact met enkele mannen waarvan hij weet, dat ze je zowel optisch als ook gevoelsmatig zullen aanspreken.

    Bijv. 3 mannen, die je samen met Peter in volledige extase brengen. De handen van min of meer onbekende mannen die je huid strelen en jij geniet ervan te zien hoe je deze mannen opwind...
    Hoe voorzichtige eerste strelingen al snel overgaan in een heet en waanzinnig spel tussen volwassenen en "we" je laten genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reacties allemaal. Dank je wel, jongens. Ik ga ervan gloeien als ik aan al die plassertjes denk die alleen vanwege MIJ (!) hard worden.

    Echt heel tof, bedankt.

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn plasser groeide door naar 23 cm

    kuss Jack

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hmmmm ik wordt hier zo hard van...van de versluierde foto hier onder weet ik hoe lekker je kontje is........wil me aftrekken en over je dij en kont spuiten

    kusss
    pjotrd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grrrr, knullen. Wat geven jullie me een trots gevoel!

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kan niet wachten tot ze thuis komt wow wat zie je er uit om op te likken likjes en kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij word er kei hard van..

    bedankt sonja, kan nu heerlijk met mezelf spelen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe reageert mijn plassertje hierop?? Die krijgt een kei en keiharde erectie bij het lezen van de verhaaltjes en zien van de plaatjes van jou in panty's, kousen, laarzen etc.

    Ik kwijl echt weg bij deze weblog. Maar ik moet steeds mijn erectie weer noodgedwongen laten zakken door de extreme pijn.

    Voor mensen die het niet weten, ik zit voor langere tijd opgesloten in een kuisheidsgordel met zware, lange, scherpe punten erin. Als ik opgewonden word, dan houd ik de pijn maar heel eventjes uit en dan moet ik mezelf dwingen om mijn gedachten ergens anders op te richten.

    deze weblog is als een sprookje voor mij. Wegkwijlen bij geile verhaaltjes en plaatjes die mij ongekend geil doen worden.

    Deze log is voor mij als een onbereikbare fantasie, maar een fantasie die ik toch steeds opzoek omdat met meeleven en genieten het enige is wat ik kan. Totdat ik mijn erectie niet meer beheers en dan weer bijkomen en verder lezen.

    Heel frustrerend, maar mocht je nieuwsgierig zijn geworden, mijn weblog is: www.cb3000.web-log.nl

    Ik heb nog heel wat sappige verhalen en plaatjes door te worstelen, maar hiervoor zoek ik uit pure nood mijn uiterste pijngrenzen op...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn plasser was al hard voordat ik deze foto te zien kreeg. Ik word bijzonder geil van je avonturen en je foto's zijn ook heerlijk. Ik zit alleen vrijwel nooit alleen thuis (dochter in pubertijd) anders zou ik me wel kunnen voorstellen dat ik mij hier achter de PC zou aftrekken.
    Ik heb dat ook, dat hengstige gevoel. Altijd dat geil zijn. Opwindend om te lezen dat jij dat ook hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beetje een vertraagde reactie..;)
    Bekijk heel regelmatig je weblog en geniet er van. Van je verhalen en van jou. Meer dan heerlijk en opwindend.En hoe ik reageer?... de kriebels in mijn onderbuik moeten dan gewoonweg bevredigd worden...mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij wordt helemaal hard

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mmmm..wat een heerlijke billen. ben nieuwsgierig hoe het er verder uit zal zien, tussen jou heerlijke billen. mijn plasser wordt inmiddels keihard en het liefst zou ik mijn zaad over je geile billen willen spuiten.
    groetjes van een geile lezer..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik wordt heerlijk geil van je sonja, als ik je foto zie, heb ik gelijk zin om lekker met mijn lul te spelen, lekker aftrekken en heerlijk te spuiten met de gedachte dat jij lekker met je geile spleetje op mijn lul gaat zitten.... Je bent n topper, mijn plassertje groeit van jou x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wordt heerlijk geil van je sonja, als ik je foto zie, heb ik gelijk zin om lekker met mijn lul te spelen, lekker aftrekken en heerlijk te spuiten met de gedachte dat jij lekker met je geile spleetje op mijn lul gaat zitten.... Je bent n topper, mijn plassertje groeit van jou x

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...