maandag 29 oktober 2007

Vervolg op "betrapt"


Het afgelopen weekend stond in het teken van wat er donderdagavond gebeurde, toen ik Peter betrapte met een meid.

Ik stond in twee werelden: angst (Peter aan haar te verliezen) en opwinding (Peter met een ander zien geilen). Natuurlijk weet ik dat Peter met andere meisjes naar bed gaat. En ik neuk zo op zijn tijd ook met andere mannen. Dat gaat al goed zolang we elkaar kennen. We hebben nooit het gevoel gehad uitgekeken te zijn op elkaar. Het wordt zelfs steeds heftiger, de seks tussen ons. Dus het is gewoon onzin om te denken dat dat anders wordt als ik het een keer zie. Bovendien had zij zelf ook een vriend.

Aan de andere kant was het zo'n ontzettend geil schouwspel dat zij daar als een beest op hem - mijn vriend - zat te wippen, zonder dat ze wist dat er een toeschouwer - zijn vriendin - achter haar stond, dat ik in één klap "om" was. Ook mijn bi-gevoelens zullen daar wel een rol in gespeeld hebben; die meid zag er in mijn ogen appetijtelijk uit.

Of ik nu gelijk klaar ben voor een triootje met Peter en een andere vrouw weet ik niet. Die gedachte moet nog even bezinken. Misschien als ik ze zelf uitzoek...

Het is een collegaatje van hem, dat erg op hem gesteld was (maar wel bijna 15 jaar jonger!). Een paar weken geleden is ze voor het eerst met hem meegegaan op haar aandringen en toen heeft ze zich bij hem thuis aan hem aangeboden. Sindsdien spreken ze op onregelmatige tijden af met elkaar. Ze heeft een vriend die het niet mag weten, maar - je wilt het niet geloven - met wie ze wel over een maand gaat trouwen! Als dat maar goed gaat.

Ze vond het wel "veilig" dat Peter ook een relatie had, zodat zij niet bang hoefde te zijn dat het meer zou worden dan alleen de seks die ze met elkaar hebben. En dat ze zich daarop dan ook konden concentreren.

Ik heb Peter gevraagd hoe hij gereageerd zou hebben als hij mij zo zou betrappen. Zijn antwoord was erg verrassend voor me; hij zegt dat hij me dolgraag een keer met een andere man wil zien, hij fantaseert er zelfs over. Dat heb ik dus echt helemaal nooit geweten van hem (gelijk schoot de gedachte aan John door mijn hoofd). Hij zei dat we toch wisten wat we aan elkaar hebben en dat hij me nooit voor een ander zou willen inruilen. Hij zegt dat hij nooit bij een ander zou vinden wat hij met mij heeft; zo'n hechte band, onze passie voor elkaar en toch die vrijheid. Heerlijk vond ik het dat hij dat zei. Mijn gevoel was dus helemaal goed toen ik hem met die meid achterliet.

Ik voelde me zo gelukkig dat ik weet dat ik het aan kan om hem met een ander te zien, dat het me zelfs opwindt en dat dat wederzijds is, dat ik Peter het hele weekend heb lopen uitlokken om me zo veel mogelijk te nemen op alle manieren die hij maar lekker vindt. En daar heeft hij goed van geprofiteerd (en ik ook).

"Eigenlijk iets té voor mijn weblog"


4 opmerkingen:

  1. Een uur geleden stond er nog een andere foto. Daar zou ik nu op reageren en zeggen, dat ik het (weer) een prachtig kiekje vond. Maar deze mag er natuurlijk ook zijn! Echt lekker, Sonja. En mooie, vrolijke kleuren.Ik zou trouwens nog eens een originele foto van je krijgen, of heb je mijn mailtje nooit ontvangen? Ik houd me aanbevolen hoor, voor zulke ku(ns)twerkjes ;)

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffff... heerlijke foto !!! Ik vind deze beslist niet té en hoop dat ook reacties van anderen je kunnen overtuigen ons ook soms met dergelijk geile foto's te verrassen ;-)

    Zou natuurlijk ook zeer spannend zijn, als jullie onderlinge gesprekje ook nog een vervolg zal krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het absoluut niet té. Je geeft je toch al helemaal bloot in je blog, dus waarom zou je dat niet opsieren met dát wat we allemaal zouden willen zien. Van mij mag je ook wel (af en toe) 'echte' foto's plaatsen hoor. Wind ons op met erotische foto's, een inkijkje in je bloesje bijv. of eentje met opgeschoven rokje waarbij je nèt je haartjes of lipjes wel of juist niet ziet (meer mag natuurlijk ook).

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...