woensdag 24 oktober 2007

Speeltjes


De laatste tijd gebruik ik geen vibrator of dildo. Ik vind het heerlijk met mijn vingers en ik word voldoende vaak gepenetreerd door "levend materiaal".

In de tijd met Gerda was dat anders. Zelf had ik alleen een eenvoudig vibratortje, maar Gerda had een heel assortiment aan speeltjes. We speelden daar samen soms mee. Vooral haar lustkogels vond ik heerlijk. Drie ballen aan een koortje, die ik in mijn anus bracht en eruit trok tijdens een orgasme. Alsof je gelanceerd wordt... Maar ook de flexibele dildo waarvan we ieder een uiteinde konden inbrengen was zalig. Super om de bewegingen van de ander te voelen aan je baarmoedermond.

Waar we veel lol aan beleefden was het dildobroekje; een broekje met ingebouwde dildo. Ze had er een keer een gekocht en was zo laaiend enthousiast, dat ze er mij een op mijn verjaardag kado heeft gegeven. We deden dan zo'n broekje aan, dildo in het kutje, kleren eroverheen en dan boodschappen gaan doen. We keken dan naar elkaar, bewogen onze heupen een beetje van links naar rechts heen en weer en trokken daarbij een verlekkerd gezicht naar elkaar, waarna we in gegiechel uitbarstten.

Het maakte ons ontzettend geil om met een dildo in tussen de mensen te lopen. Het gevoel voor jezelf, maar ook de wetenschap dat je vriendinnetje naast je in het openbaar met een dildo in haar begeerlijke kutje loopt.

Maar nu dus al weer een tijdje alleen puur natuur.

4 opmerkingen:

  1. Ik zou jullie in die situatie wel eens willen zien lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jij echt zo geil als je zegt? dan kom jou vriend niks tekort.Daar droom elke man van als je vrouw(vriendin) zo is.En zeker zo zonder slipje echt super geil ,ik zou niet van je af kunnen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ze super geil is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk spannend, al die mensen die nietsvermoedend voorbij lopen, terwijl jij daar lekker geil loopt te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...