vrijdag 5 oktober 2007

Het is weer weekend


Ik zie Peter ieder weekend (met af en toe een uitzondering). Ook door de week zie ik hem wel. We gaan in principe een keer in de week dansen. Maar er zijn periodes dat we dat ook overslaan.

De weekends zijn niet specifiek volgens afspraak voor ons samen gepland. Ik ga ook af en toe met mijn vriendin op stap op zaterdagavond. Dan zie ik Peter meestal wel zaterdags overdag en/of zondags. Hij blijft dan niet slapen als ik uitga, omdat ik het vervelend vind als hij bij mij thuis is en ik eventueel met een andere jongen (of meisje) mee zou willen gaan. Dan kom ik in een tweestrijd te staan die ik niet wil.

Hester is een vrijgezelle vriendin (hetero) van me, met wie ik wel eens de kroeg in duik. En dat levert voor elk van ons soms een flirtje of een one-night-stand op. De ene keer is het Hester, de andere keer ikzelf en soms allebei en ook vaak geen van beide. We gaan nooit samen met de jongens mee, maar we splitsen altijd op. Als zoiets er van komt is het altijd met een jongen die we enigszins kennen van de uitgaansgelegenheden waar we komen. Het zijn in de meeste gevallen knullen met wie we het al eerder hebben gedaan. We vinden het leuk om te roddelen over knullen die we allebei een keer hebben gehad. Het gebeurt ook wel met jongens die we weliswaar kennen, maar met wie het nooit eerder tot zoiets is gekomen. Omdat Hester hetero is en ik ook gewoon met de jongens omga, kom ik eigenlijk niet goed in contact met leuke lesbische of bi-meisjes. Ik zou het voor de afwisseling wel willen, maar je kunt aan de buitenkant niet zien of een vrouw zo is. Dus je spreekt ze ook niet zo aan.

Met echt hele vreemde mannen die ik voor het eerst ontmoet zou ik het eng vinden om mee te gaan. Dat doe ik niet. Ik moet ze vaker gezien hebben om ze te kunnen vertrouwen. Het meest zij het jongens die een stuk jonger zijn dan wij. Mijn vriendin is net zo oud als ik (36). En die knullen daar tussen de 20 en de 25. Blijkbaar vinden ze ons als twee rijpere vrouwen wel interessant. En wij vinden die jonge knullen wel interessant met hun speelse kinderlijke geest in hun volwassen lichaam en mannelijke bravoure.

En hoe het van het weekend zal gaan? Ik weet het nog niet. Peter is in het begin van de avond even langs geweest. Hij is vanavond weer naar zijn moeder. Hij vertelde dat hij morgenavond heeft afgesproken om met een vriend van hem te gaan carten in Antwerpen. Dat doen ze wel vaker. Dus ik bel morgen Hester om te vragen om we 's-avonds samen uit kunnen gaan. Haar kennende zal ze dat graag doen, als ze al niet iets anders heeft gepland. En daarna zien we wel.

Waar ik ook heel blij mee ben is dat ik vanavond even met Gerda aan de telefoon heb gezeten en we eindelijk een afspraak hebben gemaakt (hiep hoi!). En nog snel ook. Ik ga dinsdagmiddag naar haar toe. Ik moet maandag op mijn werk nog even regelen dat ik dinsdagmiddag en woensdag vrij neem. Dat is nooit een probleem. Dan gaan we winkelen en nemen we lekker koffie met gebak. Daarna samen bij haar thuis koken en eten. En dan een gezellige avond samen. En ik blijf slapen!!! Woensdag zien we wel wat we doen. In de loop van de dag ga ik dan weer naar huis. Ik voel me echt happy want volgens mij hangt er lesbische seks in de lucht. En dat heb ik (te) lang gemist.

"Mijn zuignapjes"


2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto, die tepel vraagt zo uitdrukkelijk om verwend te worden. Een heerlijke tiet om vast te houden en ondertussen de vingers te laten spelen met die tepel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou liever het puntje van mijn tong gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...