maandag 15 oktober 2007

Is mijn vriend wel eens bij een hoer geweest?


Waarschijnlijk wil iedere vrouw het van haar partner weten. Ik in ieder geval wel. Is hij wel eens naar de hoeren geweest.

Ik heb het Peter - mijn vriend - gevraagd. Nee, was zijn antwoord, niet echt.

Hij vertelde wel van een nichtje van een vriend van hem vroeger. Als die vriend van hem een feestje of een fuif gaf was zij er ook altijd. Volgens hem was ze niet knap, maar wel ontzettend geil. Alle jongens dartelden om haar heen want het was een algemeen geheim onder de jongens dat ze zich voor 10 gulden door haar konden laten aftrekken, en ze liet daarbij ook toe dat ze in haar slipje werd betast. Voor 15 gulden liet ze zich zelfs 5 minuutjes neuken, tegen elkaar aangedrukt, staand tegen een muur achter het huis met alleen de vitale delen van het onderlichaam ontbloot. Volgens Peter was ze daar erg handig in met haar ene been om zijn heup geklemd, waardoor hij redelijk diep naar binnen kon, zo vertelde hij. De meisjes wisten daar niks van, terwijl de jongens allemaal hun kans afwachtten om even met haar naar buiten te gaan. Iedereen deed het en mijn vriend dus ook (ja ja, alsof hij niet anders kon...). En soms wel meer dan een keer op zo'n avond. Ze weigerde nooit; ze lachte alleen maar als iemand haar mee naar buiten vroeg.

En slim als ze waren, zorgden ze ervoor dat er altijd een paar minuten tussen zaten voor zij of hij naar buiten ging en weer terug kwam, zogenaamd om een sigaretje te roken of een luchtje te scheppen. Soms stond hij wel eens toekijkend te wachten terwijl ze met een ander bezig was. Dat maakte hem bloedgeil op haar, zei hij. Ik moest er wel om lachen toen hij me dat allemaal vertelde met zijn blozende gezicht. Ik zag het helemaal voor me, die hitsige knapen met die troel. Ze was een jaar of 25, lelijk als de nacht, maar volgens mijn vriend kon ze hem zalig laten komen met haar handen. Ze ging dan achter tegen hem aan staan en bewerkte zijn geslachtsdeel met haar armen om hem heen. De mannetjes, althans mijn vriend, schoof dan zijn handen achter hun rug in haar slipje, terwijl zij met haar rug tegen de muur stond voor de stabiliteit. Ze was ook altijd erg nat als hij haar in haar broekje betastte, zei hij. Volgens mijn vriend genoot ze er zelf ook met volle tuigen van als ze hem zo afwerkte.

Dus, nee, niet naar de hoeren, maar eigenlijk is dit wel hetzelfde, toch? Ze was feitelijk toch gewoon een hoertje? Maar hij vind dat niet te vergelijken. En bovendien was hij vrijgezel toen, dus dan ligt het ook anders... (volgens hem).

Ik vond het wel een gedurfde openbaring van hem; hij had het nooit eerder tegen me verteld. Volgens mij heeft die meid de tijd van haar leven gehad, door in al haar lelijkheid die mooie vriendinnetjes van de jongens stiekem af te troeven en alle aandacht te krijgen.

Op mijn onvermijdelijke vraag of zijn vriend, haar neef, er ook aan meedeed zei hij dat hij daar nooit iets van gemerkt had (of hij wil het niet zeggen).

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Lees ik een kleine ondertoon in dit stukje? Iets van jaloezie of zo? Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen, misschien heb ik het mis? Hij heeft wel gelijk natuurlijk, hij was nog vrijgezel toen. En het lijkt mij dat jij nu meer bloemetjes buiten zet dan hij. Dan kan dat van vroeger toch helemaal geen probleem zijn? Maar zoals al gezegd, misschien proef ik ten onrechte een ondertoon. In dat geval: sorry! ;-)
    Zit die ondertoon er wel, dan geeft het in ieder geval aan hoeveel Peter voor jou betekent. Misschien meer dan jij zelf beseft....

    Groetjes
    Eugene

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...