vrijdag 5 oktober 2007

Mailuitwisseling


Een lezer mailde me gisteren het volgende:

ik had gehoopt dat je ons "avontuurtje" van gisteren op je site zou plaatsen............

Hij doelde op een korte maar bizarre mailuitwisseling van de dag daarvoor naar aanleiding van mijn fantasie. Omdat hij er zelf om vraagt zal ik die mailuitwisseling hier integraal plaatsen.

Lezer
goed idee dat verjaardagsfeestje van je; nodig je me de volgende keer ook uit..................hahah

Ik
Misschien wel, Jan. Als jij een lekkere vent bent...

Lezer
log eens in op msn, het zal je zeker niet tegenvallen.....................

Ik
Kan nu even niet. Ben aan het werk...

Lezer
he jammer nou, ik geil al vanaf begin af aan op je site en je body..............

Overigens dat van mijn uiterlijk klopt hoor (al zeg ik hetzelf) sommige vrouwen vinden mij aantrekkelijk, maar ik zou zeggen kom een keer on line en beoordeel zelf.

Even vwb je site en je fantasiën; ze zijn hopeloos opwindend en sensueel. Zeker geen platte sex maar alles met rafinnenment................en dat maakt het des te opwindender..........

Ik
Ik word geil als je zulke dingen tegen me zegt...

Lezer
je verdient het ook meisje; je bent chique voor de buitenwereld maar ondertussen liederlijk geil..............een vrouw zoals een vrouw moet zijn............een vrouw om trots op te zijn en te koesteren..........

Ik
Jan, ik zit hier op mijn werk en ik word bloedgeil. Dat kan helemaal niet...!!

Lezer
en dat koesteren kan op veel manieren...........door de buitenwereld te laten zien hoe mooi en elegant ze is.............door mannen op te geilen met al dat moois..............haar benen in prachtige kousen te hullen............haar hakjes te laten klikken op de stenen zodat iedere vent met libido omkijkt...............haar te begeren..............haar orgasme na orgasme te laten beleven..............

Ik
Hou op, Jan...

Lezer
dat gaat niet sonja.....daar ben je veel te mooi en sensueel voor............hoe kan ik als gezonde vent hiermee ophouden............ik wil je zien, voelen, proeven, verwennen, aaien, strelen, kussen, verwennen, beffen, omhelzen, koesteren, neuken....................

werk is slechts een instrument om te kunnen leven. Leven houdt in voortplanten...........oh Sonja...............

Ik
Jan, echt, ik ben bloedgeil en wil je mailtjes even niet meer lezen. Maar ik kan het niet laten om ze toch te openen. Ik heb zo meteen een bespreking en daar wil ik alert zijn. Dat gaat zo niet. Dus stop alsjeblieft. Hoe goed en lief het ook bedoeld is.

Lezer
O Sonja, ik begrijp je "probleem" en zal je omstandigheden respecteren; ik wil ook zeker geen ruzie met je.
Doe mij een lol; log een keer in op msn, ik denk dat we beide versteld zullen staan van al dat moois......wie weet

hee spreek je nog meisje en een goede bespreking.

en als je een keer wel tijd hebt om lekker on line te geilen; ik werk van thuis uit dus zo nu en an tijd zat............

Ik
Oké, bedankt Jan. Wat een beest ben jij zeg. Maar wel lekker...

Lezer
lieve zoen
De bespreking ging gelukkig goed. Er waren niet veel dingen waar ik mijn aandacht voor nodig had. Maar ik voelde nog steeds harde tepels tegen mijn BH drukken en die geilige tintelingen in mijn onderbuik.

Ik ben ook niet ingegaan op zijn msn-verzoek. Dat kost me te veel tijd en ik heb nog zoveel andere dingen die ik leuk vind (Nee, niet alleen seks, hoe durf je zoiets te denken...)

2 opmerkingen:

  1. Zo wil ik ook wel een dagje op het werk doorbrengen ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Ik ben ook niet ingegaan op zijn msn-verzoek. Dat kost me te veel tijd en ik heb nog zoveel andere dingen die ik leuk vind (Nee, niet alleen seks, hoe durf je zoiets te denken...)"

    eehhh.......

    iets zegt me dat jullie nog wel met elkaar zullen mailen. je raakt wel een beetje opgewonden van hem he?

    deze gepubliceerde mailwisseling maakt me trouwens ook wel een beetje horny. volgens mij had je het liefst van hem ter plekke een beurt gehad, he?
    (foei! wat denk ik toch stout...)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...