woensdag 17 oktober 2007

Hoe ik mijn vriend uitdaag


Ik zal vertellen hoe het in zijn werk gaat als ik spontaan seks met Peter wil.

Ik zeg dan gewoon dat ik zin heb om te neuken. Soms leidt dat tot een vluggertje maar soms nemen we er de tijd voor. In dat geval vraagt hij me meestal om bepaalde kleding of lingerie aan te trekken; zijn voorkeuren zijn niet altijd hetzelfde. Ik doe dat graag, omdat ik weet dat dat zijn lusten lekker opblaast en dan is hij een stuk hitsiger. Soms vraagt hij dat niet en neem ik zelf het initiatief. Dat is dan meestal naakt met alleen nylonkousen en gehakte pumps of laarzen. En soms als ik een rokje of jurkje draag als ik spontaan door hem verwend wil worden trek ik gewoon mijn slipje uit, ga ik ordinair gebukt aan de bank staan en vraag hem om me even te neuken. Dat klinkt misschien raar, maar voor Peter en mij is dat heel gewoon. Hij vind het prettig dat ik het aangeef als ik zin heb. Hij laat er dan even alles voor in de steek, de lieverd.

Zo gaat dat dus bij ons.

3 opmerkingen:

  1. Het is wel heel duidelijk. Een ieder weet dan wel waar hij / zei aan toe is.
    Lijkt mij ook wel een lekker gezicht alleen nylonkousen en laarzen. Ik heb daar wel beelden bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over spontane sex gesproken! Lekker om zo'n geil vrouwtje te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...