zaterdag 20 oktober 2007

Verleiden


Ik ga er nooit op uit om iemand te verleiden of om verleid te worden. Dat ontstaat vanzelf; beide kanten op.

Maar áls ik het erop aan zou sturen denk ik dat ik het volgende zou aantrekken (ik weet inmiddels genoeg om te weten wat zou kunnen werken): kort rokje (óf strak óf bandplooi met schotse ruit), afhankelijk van het jaargetijde met of zonder (zwarte) panty, schoenen of laarsjes met hoge hakken om mijn benen langer te laten lijken, wit blousje met daaronder (zichtbaar) een wit kanten BH. Ik zou mijn nagels rose maken, lippen rood en eyeliner gebruiken om mijn ogen te accentueren. Als ik mijn fantasie helemaal de vrije loop laat, zal ik in plaats van een panty nylonkousen aantrekken en een slipje met open kruisje dragen.

Ik zou dan zo gaan zitten, dat ik controle heb over wat ik wel en niet aan iemand laat zien. Vervolgens, als ik een man wil versieren, zou ik hem heel vaak kortstondig aankijken en subtiel met het puntje van mijn tong tussen mijn lippen bewegen. Ik zou mijn borsten een beetje vooruit drukken. Misschien mijn benen af en toe een beetje spreiden en weer sluiten, door bijvoorbeeld mijn ene been over het andere te slaan en dan weer te wisselen. Maar dat alles alsof het allemaal onbewuste gebaren zijn.

Als hij hapt (drankje aanbiedt of zoiets) zou ik dicht naast hem gaan staan of zitten en heel vriendelijk glimlachen tegen hem. En de rest loopt dan vanzelf... Alle toespelingen op mijn uiterlijk zou ik zichtbaar tevreden in ontvangst nemen en hem met mijn antwoorden proberen te ontlokken dat hij me mee vraagt of een voorstel doet om ergens alleen te kunnen zijn.

"Verlangend naar strelende handen"


2 opmerkingen:

  1. Volgens mij had je hieronder al geschreven hoe je een man zou verleiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Bij mij zou dit wel werken hoor. Ik wou dat ik je in die trein was tegengekomen;)
    olala

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...