vrijdag 19 oktober 2007

Teasen in de trein


Ik heb me een klein beetje misdragen vandaag. Het was genoeg ondeugendheid om het aan mijn dagboek te melden.

Ik moest vandaag voor mijn werk in Den Haag zijn. Ongeveer een uur met de trein. Ik kon een uurtje langer op bed blijven liggen. Heerlijk. Ik had gisterenavond mijn kleren als uitgezocht. Donkerbruin suède jasje, zwart truitje met ronde hals, halskettinkje, lichtbruin rokje, donkerbruine laarzen en een panty, zo een waarvan je niet ziet dat je hem draagt: ragfijn, doorzichtig in huidskleur. Ik stond vanmorgen voor de spiegel te twijfelen over mijn slipje. Ik had het slipje dat ik van Gerda had gekregen in mijn hand. Het was eigenlijk te klein (maar dan ook écht te klein), maar juist daardoor zat het heerlijk strak. Ik trok het aan en bekeek mezelf. Toen ik het wat ophaalde trok de stof tussen mijn schaamlippen die daardoor wat opbolden. Het gaf me een licht gevoel van sensatie tussen mijn benen. Ik moest even lachen en dacht: "ach laat ik het maar gewoon aanhouden."

Op de heenweg was het vrij druk in druk in de trein, ondanks dat ik eerste klas mocht reizen. Op de terugweg rond een uur of twee was de coupé nagenoeg leeg. Ik zat pal aan het gangpad, dat rechts naast me liep, met mijn tasje op de lege stoel links naast me. Schuin tegenover me zat aan de andere kant van het gangpad een man een krantje te lezen. Ruggelings achter hem zat nog een wat oudere vrouw. De man zag er niet onaardig uit, een knapperd eigenlijk wel.

Ik merkte dat hij regelmatig even zijn blik langs zijn krantje op mijn benen wierp, die keurig netjes met de knietjes tegen elkaar stonden. Ik zag het, geen twijfel mogelijk, hij zat zichzelf gewoon op te geilen aan mijn benen. Ik hield mijn hoofd iets van hem afgewend en lette vanuit mijn ooghoeken op hem, alert om mijn blik snel af te wenden als hij me zou aankijken. Zou ik hem durven plagen? Eigenlijk niet, maar deze situatie was zo uniek en mijn opwinding van een dusdanig niveau, dat ik de kans ook niet voorbij wilde laten gaan.

Terwijl ik hem in de gaten hield, sloeg ik mijn rechterbeen over mijn linker been, waardoor mijn rokje iets omhoog schoof. De beweging trok zijn aandacht. Er lag nu een groot oppervlak van mijn rechter dijbeen in zijn gezichtsveld. Toen ik van zijn blik verzekerd was keek ik onverschillig naar buiten en wreef nonchalant met mijn rechterhand over het oppervlak.

Ik ging wat verzitten en zette mijn benen weer netjes naast elkaar op de grond. Hij zat nog steeds onopvallend langs zijn krantje te gluren. Ik ging een stapje verder. Ik boog opzij naar mijn tasje en begon erin te rommelen zonder het van zijn plaats te tillen. Daarbij trok ik ongegeneerd, maar ozo bewust, mijn knieën uit elkaar. Het kon niet anders dan dat hij regelrecht inkijk had tot op mijn slipje onder mijn panty. Ik voelde mijn schaamlippen tegen mijn panty drukken omdat het te kleine slipje net als vanmorgen al de hele dag naar binnen trok. Ik vroeg me af of mijn lipjes nu ook zo opbolden als voor de spiegel. Zou hij het kunnen zien door mijn panty heen? Hij zal wel met plezier gedacht hebben: "die meid heeft helemaal niet in de gaten dat ik recht op haar bolle kutje kijk." Maar deze meid had het wel in de gaten. Kijk maar lekker onder mijn rokje naar mijn kutje hoor, je hebt geen idee hoe opwindend deze meid dat vindt. Het was een genoegen te zien dat hij nauwelijks meer zijn ogen van me af kon houden.

Ik nam mijn spiegeltje en lippenstift uit mijn tasje en ging mijn lippen stiften zonder de gespreide stand van mijn benen te veranderen. Ik keek langs mijn spiegeltje naar hem en toen betrapte hij me. Hij keek me recht in de ogen. Ik schrok me wild; het bloed steeg me naar het hoofd. Doodnerveus bleef ik zijn blik vasthouden. Ik probeerde te glimlachen. Hij fronste even lachend zijn wenkbrauwen. Ik bleef hem aankijken terwijl zijn blik weer afdaalde naar mijn benen. Zou ik het doen? Ja, ik deed het. De zenuwen gierden door mijn lijf toen ik mijn knieën snel bij elkaar bracht en langzaam voor hem weer uit elkaar deed. Ik lette met kloppend hart op zijn reactie. Hij legde zijn krantje op zijn schoot en trok daarbij met een vlugge handbeweging aan zijn kruis terwijl hij iets ging verzitten. Door die handeling voelde ik mijn libido stijgen. Dat brak de spanning in mijn lichaam enigszins. Ik kon wel bedenken wat er bij hem in de weg zat. Als een man een erectie van mij krijgt voelt dat altijd geil. De spiertrillingen in mijn onderbuik verrieden dat er zich vocht begon te vormen rondom mijn slipje.

Toen ik met mijn ogen naar mijn spiegeltje ging en weer terug zag ik dat hij me weer aankeek. Ik zou mezelf voor gek zetten als ik nu niet door zou gaan. Terwijl we elkaar bleven aankijken wreef ik met mijn lippen de aangebrachte lippenstift wat uit en bewoog ik het puntje van mijn tong subtiel tussen mijn lippen heen en weer. Ik trok langzaam mijn linkerbeen op sloeg hem over mijn rechterbeen, bleef zo even zitten en haalde mijn benen weer langzaam van elkaar. "Ga door, Sonja," prevelde ik in mezelf, "anders ga je compleet af." Terwijl ik het spiegeltje en de lippenstift opborg spreidde ik opnieuw mijn benen, nu nog obscener. Ik legde een hand op mijn linkerknie en schoof hem langzaam een paar keer langs de binnenkant van mijn dij iets omhoog en weer terug. Ik keek hierbij mijn gluurder aan met een blik die ik zowaar op "geil" durfde te zetten. Heel even kreeg ik het gevoel voor schut te zitten, heel even, tot ik aan zijn begerige ogen zag hoe mijn gedrag hem prikkelde.

De trein begon vaart te minderen. De man stond op, liep naar me toe en zei: "Ik moet er hier uit, helaas". Hij reikte me een visitekaartje aan. "Marcel" stelde hij zich voor, "mijn nummer staat hierop."
"Sonja" zei ik terwijl ik het kaartje in ontvangst nam en ik tuitte gedurfd mijn lippen naar hem toen hij vertrok. Grafisch ontwerper. Ik borg het kaartje op in mijn tasje.

Ik ging niet naar huis, maar rechtstreeks naar Peter. Hij zou voor me koken vandaag. Ik vertelde hem wat er in de trein was gebeurd. "Wat een kreng ben jij, zeg" zei hij luid lachend tegen me. Hij ging achter me staan, stroopte mijn truitje wat op, schuift zijn koude handen langs mijn buik in mijn panty, trok het slipje naar voor en greep me vol in mijn kut. "Hier, dit had hij met je moeten doen, lekkere delletje van me" zei hij en priemde een vinger naar binnen. Er welde een gevoel van lust in me op. "Maar hij heeft het niet gedaan" zei ik op een ondeugende toon terwijl ik mijn hoofd vooroverboog om Peter te bewegen me in mijn nek te kussen.

Ik reikte intussen naar de tafel om mijn tasje te pakken. "Zou je het hebben toegestaan?" vroeg Peter nieuwsgierig. Ik zweeg even en zei toen met een zachte stem: "Ja" terwijl ik het knappe uiterlijk van mijn grafisch ontwerper terug voor de geest haalde. Ik pauzeerde weer even en zei toen nog maar nauwelijks hoorbaar meer tegen mezelf dan tegen Peter: "ja... zeker weten". En ik bedacht bij mezelf dat als hij naar het toilethokje was gelopen en mij had gewenkt, ik hem zeker naar binnen was gevolgd om me door hem snel en hard te laten neuken, stijf tegen elkaar aangedrukt in het nauwe hokje van de schuddende trein.

Ik voelde de vochtige tong van Peter van onder naar boven over mijn nek glijden. Ik viste het visitekaartje uit mijn tasje en terwijl ik genoot van Peters aanrakingen wierp ik het in de prullenbak naast de tafel. Door de beweging die ik daarbij maakte voelde ik met mijn achterwerk die heerlijke vertrouwde bobbel in zijn broek. "Dat wordt zo meteen een snelle wip", was meer een wens dan een gedachte die daarbij in me opkwam. En zo geschiedde...

"Met de zelfontspanner"


4 opmerkingen:

  1. Sonja,
    Volgems mij had jij je in dit geval liever door die vreemde in de trein willen laten nemen.
    Jullie hadden elkaar reeds op zitten geilen en volgens mij was het vervolg heel heftig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, wat ben jij een geile donder zeg. En wat gemeen :-) Die vent is met een crisis in zijn broek de trein uitgestapt. Als ik zie hoe geil ik hier van word (ik ga me direct ff lekker aftrekken), hoe moet hij zich dan gevoeld hebben?
    Ter afsluiting een prachtige "tekening" weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat de man in de trein ook thuis wel aan "zijn trekken" is gekomen, zo niet, heb jij zijn kaartje nog ? haha
    Groetjes OV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi,

    heb je nog zo zakken voor gehad.
    vertel ze eens dan.

    groetjes tom xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...