vrijdag 26 oktober 2007

Betrapt


Lief dagboek,

Ik ga je iets vertellen. Gisterenavond betrapte ik Peter per ongeluk met een meid. Het was zowel een schok als een openbaring voor me; in die volgorde.

Ze was een jaar of 25, in ieder geval niet veel ouder.

Ik wilde Peter verrassen met een onverwacht bezoekje. We hebben elkaars huissleutel. Het was een uur of half tien. De gordijnen waren dicht. Toen ik in de gang stond hoorde ik dat hij niet alleen was in de kamer. De deur stond half open. De geluiden deden me verstijven. Ik hoorde een meid en ik hoorde Peter. Ze waren elkaar aan het aanmoedigen. Het was overduidelijk wat ze aan het doen waren.

Hij: "kom, ga er eens op zitten"

Zij: "voorzichtig"

Hij: "help me even", "oeh, jaah"

Zij: "wacht even"

Hij: "oh, wat voelt dat lekker"

Zij: "doe maar lekker diep"

Hij: "Wat doe je dat zalig"

Zij: "ik neuk graag met je", hijgerig

Hij: "ja, ga door"

Een poosje stilte met alleen soppende geluiden...

Zij: "oh, wat word ik hier geil van, man", nog hijgeriger

Hij: "ga door, ja, ja", "wat is ie heerlijk nat", "je bent zo sexy", ook al hijgerig

Zij: kreunend gemompel, veel gehijg, "ooo, ooo, geile beer van me, yes"

Hij: "tjow, wah", hijg

Nou, daar stond ik dan in de gang met een steen op mijn maag. We hebben natuurlijk onze afspraak om elkaar vrij te laten. Maar een dergelijke confrontatie is toch wel even iets anders. Zou ik weggaan? Dat kon ik niet. Ik wilde hen wel eens zien; ik wilde háár wel eens zien. Ik liep langzaam door naar de deur. Ik ging in de deuropening staan en keek haar op de rug.

Peter zat onderuitgezakt op de bank, met al zijn kleren op een hoop naast de bank. Zij zat als een wilde op hem te rijden, opgetrokken rokje, BH nog aan, wit, en pumps nog aan haar voeten. Lange blonde haren, die met het heftig heen en weer bewegen van haar hoofd alle kanten op vlogen. Hij ondersteunde haar met zijn handen in haar zij. Peter zag me gelijk achter haar in de deuropening, hij glimlachte naar me, maar liet haar onverstoord doorgaan in haar home-run naar een orgasme. Dat kind kreunde, hijgde en wipte maar door.

Er ging een siddering door me heen en ik voelde mijn emoties veranderen. De steen op mijn maag veranderde in vlindertjes in mijn buik. Ik vond het zowaar aantrekkelijk om naar deze intimiteiten te kijken. Geen spoor van jaloezie meer; helemaal over. Ik had er zelfs plezier in Peter zo intens te zien genieten. Dat was een openbaring voor me. Ik was altijd bang dat ik jaloers zou worden als ik hem met een ander zou zien. Maar onze band is blijkbaar zo sterk, dat ik het juist opwindend vind om hem met een ander te zien vrijen.

Door de opluchting liet ik me ontvallen: "gaat ie een beetje?"

Die meid schrok zich wild. Ze was gelijk uit haar extase en draaide haar hoofd naar me toe. Toen keek ze weer naar Peter: "wie is dat?"

"Dat is nou Sonja, mijn vriendin" zei Peter, "zo ziet ze er nou uit. Ik heb toch niet overdreven, hè?"

"En wat nu?" vroeg ze van Peter naar mij kijkend en weer terug naar Peter, duidelijk niet op haar gemak.

"Voel je niet bezwaard hoor, Sonja heeft ook zo haar pleziertjes" zei Peter.

Ik glimlachte naar haar, zonder iets te zeggen.

"Wat goed van jullie, zoiets zo mijn vriend nooit goed vinden" zei het meisje verlegen en met een toon van lichte teleurstelling in haar stem.

"Daarom zorgen we er toch altijd goed voor dat hij er nooit achter kan komen dat je ook met mij neukt" zei Peter, de boef.

Ik maakte hieruit op dat dit niet de eerste keer was en waarschijnlijk ook niet de laatste keer dat die twee aan elkaar geklonken zaten. Er viel een korte stilte, die door Peter met een ondeugende blik in zijn ogen werd verbroken.

"Misschien wil Sonja wel meedoen".

Het meisje kreeg een kleur, keek Peter aan en vroeg schuchter: "Moet dat?"

"Ach meid" zei ik, "gaan jullie maar lekker door met zijn tweetjes. Ik zie Peter van het weekend nog wel". Ik zweeg even en vroeg toen: "mag ik wel even kijken?"

Ik zag haar hoofd licht schudden terwijl ze naar Peter keek. Peter antwoordde naar me: "misschien beter van niet, schat, maar wel heel tof van je" en hij knipoogde naar me.

"Oké" zei ik met een glimlach, "dan stoor ik jullie niet verder, veel plezier samen."

Ik ging naar huis met een onverklaarbaar tevreden gevoel in me. Ik heb een lieve mailvriendin gemaild, die alles van me weet, maar die ik dit niet verteld heb, omdat het op dat moment nog even te vers en ongrijpbaar voor me was.

1 opmerking:

  1. Na schrik / emotie kwam de eroitische opgewondenheid en verlangen. Vandaar de zoektocht op het Net

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...