zondag 21 oktober 2007

Heel veel geneukt vandaag


Ik heb heerlijk de hele zondag met Peter doorgebracht. Heel veel geneukt (glimlach). Als we zo'n hele dag bij elkaar zijn draait het daar uiteindelijk toch meestal op uit.

Hij is nog steeds hier. Hij blijft ook slapen. Meestal op zaterdag en zondag. En vaak ook op vrijdag al. Niet allemaal volgens afspraak, hoor, maar zo loopt het gewoon de meeste keren vanzelf.

Dus hij is écht gek op mij. En als dat niet zo is, dan in ieder geval toch op het mondje, het kutje en de tietjes die ik voor hem in de aanbieding heb. En ik op het lulletje aan dat beestachtig geile lichaam dat mijn kutje, tietjes en mondje mag gebruiken. Je ziet, de geilheid zit nog helemaal in mijn lijf.

"Verwen me..."


8 opmerkingen:

  1. mede door de geplaatste foto maak jij me super geil.
    Ik zit nu met een glaasje wijn en een stijve pik in de bank.
    Als ik deze reactie geplaatst heb ga ik mij eens lekker aftrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij ben jij een hele geile vent, Gijs. Heerlijk dat je zo op me kickt...

    Kiss,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jij reageerd op mijn reactie maakt me nog geiler

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met alle plezier Gijs... ik vind het heerlijk als er iemand op me geilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag zou ik een van je gaatjes willen vullen met ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm zo te lezen heb je het prima naar je zin gehad .. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ziet er hier (en niet alleen hier natuurlijk) heerlijk uit Sonja: mooie benen en lekkere borsten met van die heerlijk grote knoppen. Dat laat mij ook niet onberoerd. En dan die geile verhalen van jou er nog bij, dan zit ik hier ook met een stijve.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...