woensdag 28 november 2007

We zijn in Barcelona


Ik heb het zojuist naar mijn mailvriendin B gemaild. Maar ik wil het ook in mijn dagboek schrijven.

Ik zit nu in Barcelona op een hotelkamer met een minnaar van me over wie ik niet veel vertel. We hebben hier een internetverbinding op de kamer en hij heeft zijn laptop bij zich. Hij is hier voor een congres en ik mocht mee.

Ik vind dat ik wel wat voor hem terug moet doen, natuurlijk. Gisteren en vandaag kwam hij om een uur of 6 van dat congres. Hier in het hotel ging hij dan eerst douchen. En ikzelf deed dat wat eerder. Het lijkt onbewust een ritueel te worden. Terwijl hij staat te douchen kleed ik me uit en wacht hem dan op het bed op. Hij komt dan lekker naakt naast me liggen. Ik masseer zijn balletjes (nou ja) tot zijn erectie een forse vorm aanneemt, doe hem een condoom om en ga dan boven op hem zitten rijden. We vinden dat allebei heerlijk ontspannend na zo'n dag.

Intussen vertellen we elkaar een beetje over de dag, terwijl ik met mijn onderlichaam fijne bewegingen maak en hij met mijn borsten ligt te spelen. Als hij na een tijdje klaar komt, gaan we aankleden en de stad in om te eten. Zo is het tenminste vandaag en gisteren gegaan.

Rond middernacht waren we terug, omdat daarna de metro niet meer rijdt. Dan is het weer even douchen. Ik wil gewoon dat we allebei helemaal schoon zijn als we vrijen. Hij staat nu te douchen en ik ga zo meteen. Gisteren was het daarna zijn beurt om mij klaar te neuken nadat ik hem eerder op de avond heb laten klaarkomen (hij kwam zelf ook weer hoor). En zo zal het zo meteen ook wel weer gaan.

En wat mij betreft wordt hij bloedgeil op me en mag hij zich helemaal op mijn naakte lichaam uitleven... Dat heeft hij wel verdiend vind ik.

7 opmerkingen:

  1. Hee,dat hebt U zeker verdiend een leuk verblijf,dan genieten wij ook in dagboek.Grts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er van (Barcelona lijkt me een zalig hete stad)
    OV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zie al lekker voor me hoe hij zich op je uitleeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om allemaal te lezen ! wij lezen het met heel veel plezier !

    groetjes van kees en Josee ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je, Kees en Josee. Heel lief van jullie om me dit te vertellen.

    Liefs,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...