donderdag 15 november 2007

Hij zwaaide naar me!


Toevallig stond ik zojuist mijn plantjes voor het raam water te geven. En toevallig kwam John voorbij met zijn hond. En toevallig zag hij mij. En hij zwaaide naar me! En natuurlijk zwaaide ik terug.

De kriebels die ik toen voelde...! Hij moest eens weten dat Peter en ik wilde ideeën hebben over partnerruil met hem en zijn vrouw. Dat ik op hem geil en Peter volgens eigen zeggen Els een "lekker ding" vindt. En dat zowel Peter als ik het opwindend zouden vinden elkaar te zien vrijen met respectievelijk Els en John. Als John dan voorbij komt en naar je zwaait is het niet echt gek dat je daar kriebels van in je buik krijgt, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...