zaterdag 10 november 2007

Vanavond vier ik mijn verjaardag


Afgelopen donderdag ben ik een jaartje ouder geworden. Ik ben nu 37. Niet heel jong en strak meer, maar ook nog niet zo oud. Een fijne rijpe leeftijd noem ik het maar. Vanavond houd ik een feestje voor familie en vrienden.

Nee, het zal niet zo worden als in mijn fantasie, die ik een paar weken geleden in mijn dagboek heb genoteerd. Er is altijd nog een verschil met het echte leven, waarin ik toch al niks te klagen heb, en een fantasiewereld.

Mijn vriendje is beneden de slingers aan het ophangen zodat ik nog even van de gelegenheid gebruik maak om hier op mijn weblogje te schrijven. Wat is dat toch altijd heerlijk om tegen de hele wereld te praten; letterlijk. Ik las pas dat er wereldwijd een miljard mensen toegang hebben tot Internet. Die kunnen dit dus allemaal lezen. Dat is nauwelijks voor te stellen.

Natuurlijk spreken ze niet allemaal Nederlands en natuurlijk kijken ze ook niet allemaal op deze weblog. Maar er zijn toch altijd iedere dag ruim 100 mensen die wel Nederlands spreken en in mijn dagboek lezen.

Die zien dus allemaal mijn tieten; en dat vind ik best wel opwindend... Klik er maar op, dan kun je ze nog beter zien!

"Push-up"


3 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd, Sonja. Inderdaad, een fijne rijpe leeftijd. Weer een mooie foto. Lekkere tieten, meid. Op beide een dikke kus van mij. Nog voor je verjaardag. Hoop, dat je het waarderen kunt, van één van die 100 aanbidders.

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje laat maar heb deze post van je gewoon over het hoofd gezien..

    Gefeliciteerd! En niet heel jong en strak meer? Vond je fotos toch aardig strak, lekkertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...