maandag 5 november 2007

Als ik de jouwe mag zien, mag jij de mijne zien

Eén lezer heeft het al gedaan. En ik vond het super erotisch. Een foto van zijn erectie, met op de achtergrond mijn weblog.

Ik voel me een beetje sletterig om wat ik in dit berichtje aan mijn lezers ga vragen. Gelukkig weet ik zelf beter, ik ben gewoon een nette vrouw met een gewone baan en gewone collega's, vrienden en buren. Maar hier in dit speciale dagboek ben ik even een geil sletje, die het heerlijk vind dat er vreemde personen op haar ervaringen en ideeën geilen. Ik vind dat dat moet kunnen, zonder mijn zelfrespect te verliezen. Gewoon voor de fun, toch?

Ik stel het volgende aan mijn lezers voor (mannen en vrouwen): Wie me een opwindende foto van zichzelf, partner of samen durft te sturen met mijn weblog op de achtergrond krijgt van mij een onbewerkte foto, die ik in mijn normale leven als schandalig zou bestempelen (met dank aan mijn vriendje, die zo gek is zulke foto's van me te maken).

Vol verwachting klopt mijn hart...

2 opmerkingen:

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...