zondag 4 november 2007

Afgelopen weekend


Het was weer een fijn weekend. Relaxed met Peter. Ik heb de gewenste dosis seks , waar ik altijd zo naar verlang bij Peter, weer tot me kunnen nemen. Hij is vannacht nog bij me blijven slapen. En zoals vaker zondag s-avonds - na een voldaan weekend - is hij in de lepeltjeshouding tegen me aan gaan liggen met zijn geslacht zachtjes bewegend diep binnen bij me. En zo ben ik met dat heerlijk warme gevoel in me in slaap gevallen. Vanmorgen om 7 uur is hij vertrokken naar zijn werk.

We hebben gesproken over het geval dat hij het een opwindend idee vindt om toe te kijken als ik geneukt wordt door een andere man (zijn woorden). Wat hem vooral aantrekkelijk lijkt is om te zien hoe ik geniet van de aanrakingen en penetratie door een andere man en daardoor steeds opgewondener raak en orgasmes bereik. Ik kan me er iets bij voorstellen, want het lijkt mij ook opwindend om als buitenstaander toe te kijken hoe hij zichzelf als een dier laat bevredigen door een wulpse meid die haar lichaam in al haar geilheid graag aan hem aanbiedt.

Peter probeerde me uit te leggen dat vrouwen die met meerdere mannen seks hebben iets speciaals voor hem uitstralen. Hij zegt dat het mij een speciale uitstraling zou geven als hij van zo dichtbij ervaart hoe ik ook met volle teugen geniet om geneukt te worden door een ander dan hijzelf. Allemaal zijn woorden. Toen ik hem vroeg wat dat speciale dan precies was, zei hij dat het iets hoerigs had. "Fraai is dat. Dank je wel, een hoerige uitstraling." zei ik, waarna hij er gelijk op liet volgen dat ik het niet in de negatieve zin moest opvatten, maar in positieve erotische zin. Beter kon hij zich niet uitdrukken, zei hij.

Ik heb het met hem over John gehad. Over partnerruil met John en Els. Hij glunderde, want hij had haar altijd al een lekker ding gevonden. Heeft hij me nooit eerder verteld. Ik trouwens hem ook niet over mijn beeld van John. We hebben wat over het idee lopen fantaseren, maar concreet zijn we niet geworden. Die dingen hebben ook tijd nodig.

Hij had het ook nog over een jonge 18-jarige collega van hem, die het altijd heeft over oudere rijpe vrouwen als het gesprek over vrouwen gaat. "Gaat het gesprek bij jullie vaak over vrouwen?" vroeg ik. Ja dus, tenminste als hij projecten uitvoert met relatief veel van die jonge ongebonden knullen. Weer nieuw voor mij, hij heeft dus projecten met jonge ongebonden knullen... "Zou zo'n jongen van 18 iets voor je zijn?" vroeg hij. Ik ging wat dichter tegen hem aanzitten, ging met mijn mond naar zijn oor en fluisterde: "als hij er goed uitziet en hygiƫnisch is, wat dacht jij dan..." En ik likte met mijn tong in zijn oor.

"Mijn stringetje"


5 opmerkingen:

  1. Nee, niet kapot trekken gg. Sonja kan het ook gewoon uittrekken en aan mij geven. Jij haar billen, ik haar string (mmmm de gedachte) en zij twee tevreden lovers. Deal, Sonja?

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, lieverd.
    Ik zal hem 's avonds in bed stijf tegen mij aandrukken en dan heerlijk van je dromen...

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad jammer dat er iets negatiefs hangt aan "hoerig" en "sletterig", net zo als "ordinair" die klank heeft. Klopt normaal ook, maar in de sex heeft het juist iets opwindends. Het kan mij erg geil maken, zo'n hoerige vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...