zondag 18 november 2007

Heerlijk in slaap gevallen


Het was afgelopen nacht ietsje later geworden dan vrijdag bij mijn zus: half twee. We zijn bij vrienden van Peter op bezoek geweest. Toen we terug thuis waren hebben we nog heerlijk in bed met elkaar gevreeƫn. En ik ben weer lekker in de lepeltjeshouding in slaap gevallen terwijl hij met zijn stijve in me zat. Dat is zo'n heerlijk relaxed en gelukzalig gevoel, zeker als je wat loom en moe bent. Dat is genieten... Hij staat nu te douchen.

Ik ga een kan koffie zetten en daarna even joggen. Het is mooi weer hier, dus ik profiteer er maar gauw even van.

5 opmerkingen:

  1. ik vind het ondertussen wel wat pathetisch en saai worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nooit beweerd dat mijn leven niet pathetisch en niet saai zo zijn, hoewel ik daar persoonlijk anders over denk. Ik schrijf over wat ik meemaak en voel, en niet wat jij graag zou lezen (als ik dat al zou kunnen weten).

    Liefs,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem:

    Niemand verplicht je om het te lezen, toch!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onder de laatste opmerking moet nog een B staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...